תאונה בכנרת: שלושה צעירים נפצעו כתוצאה מהתנגשות עם סירה

השלושה ששטו יחד עם קבוצה נוספת על אבוב שהתנגש בסירה, פונו ע"י מד"א לבי"ח פוריה כשהם סובלים מפציעות

שלושה צעירים ששטו באבוב בכנרת נפצעו כתוצאה מהתנגשות עם סירה. צעיר כבן 20 נפצע בינוני ושני צעירים נפצעו קל.

חובש בכיר במד"א, רביע חורי, שמשיט את סירת הים-בולנס של מד"א בכנרת: "כחלק מההערכות לפתיחת עונת הרחצה אנחנו נמצאים בכוננות עם הסירה. כשקיבלנו את הדיווח על הפצועים היינו במרחק של פחות מק"מ מהמקום. במקביל לאמבולנס שהוזנק לאירוע הוזנקו גם. הדיווח הראשוני היה שהפצועים עדיין בתוך המים ושיש לנו יכולת לחלץ אותם. כשהתקרבנו למקום, לשמחתנו הרבה זיהינו מיד שמדובר בפצועים קל ושהם נמצאים על הטיילת מחוץ למים. ביצענו בדיקות רפואיות ראשוניות והענקנו להם טיפול רפואי לחבלות היבשות שמהם הם סבלו, העלינו אותם לאמבולנס והם פונו במצב יציב לבית החולים."

עובדיה אהרון חובש ביחידת האופנועים של איחוד הצלה: "הענקנו סיוע ראשוני לשלושה צעירים שלדברי עוברי אורח נפלו למים מהאבוב עליו שטו כתוצאה מהתנגשות עם סירה. הענקנו להם סיוע ראשוני בזירת האירוע ולאחר מכן הוא פונו לבית החולים בפוריה כשהם סובלים מחבלות ופציעות".

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות