אל-על הגישה לנוסעת את הארוחה על כרית במקום על השולחן הנפתח ושילמה על כך ביוקר

זוג רכש כרטיסי טיסה יקרים במחלקת העסקים של אל-על מתל אביב לברצלונה. אלא שאז הם גילו שמחלקת העסקים זה לא הדבר הכי טוב שיש. כמה עלה לאל-על שולחן שבור והגשת ארוחה על כרית על ברכי הנוסעת?


 

זוג נוסעים קנה כרטיס לטיסה במחלקת עסקים בטיסת אל-על מתל אביב לברצלונה. אלא שבמקום לקבל נסיעה במחלקת עסקים בצורה מרווחת שתענה על הכסף הנוסף ששילמו עבור ה מושבים, הם קיבלו טיסה במושבים עם בעיה קלה. הבעיה הזאת עלתה בסופו של דבר בפיצוי יפה שאל-על שילמה לנוסעת.

בני הזוג מהרצליה רכש כרטיסי טיסה הלוך ושוב מתל אביב לברצלונה במחלקת עסקים. הם ביקשו מקום ספציפי – המושבים הראשונים בסיפון העליון. כשעלו למטוס גילו שכלל לא נשמרו להם המקומות האלו. אבל זה לא הפריע להם. אלא כשהושבו במקום אחר במחלקת עסקים גילו שאצל הנוסעת השולחן אוכל מקולקל ולא נפתח. אצל הבעל, לא ניתן להשכיב את הכיסא. הטכנאים עמלו על הכיסא ואחרי 20 דקות הנוסע יכל לשבת במקומו.

אלא שאז המריאה היסה והגיע זמן הגשת הארוחה. ואז הנוסעת גילתה כאמור שהמגש שלה שבור ומקולקל, וכל זאת במחלקת העסקים. הפיתרון של הדייל? הגשת הארוחה על כרית שהונחה על רגליה של הנוסעת ההמומה.

אולי גם זה יעניין אותך

אל-על כפיצוי על עוגמת הנפש של שני הנוסעים הציעה להם שובר הנחה לטיסה הבאה בסך 300 שקל. אלא שבני הזוג ששילמו ביוקר על מחלקת עסקים והרגישו שהם טסים במחלקה רביעית, הגישו תביעה על עוגמת נפש כנגד אל-על.

בית המשפט בהרצליה, עם הרשם הבכיר גיא אלמוג קיבל את התביעה ואף כתב: "הגשת הארוחה על כרית היא מביכה ומבישה ואינה עולה בקנה אחד עם רמת השירות המצופה במחלקת עסקים". כדי לוודא כי הכיסאות במחלקת העסקים ניתנים להשכבה וכי מגשי האוכל כולם תקינים ושלמים, לא צריך לעשות הרבה אלא להשקיע קצת זמן מראש ולבדוק את תקינותם בטרם עליית הנוסעים למטוס. הדבר מקבל משנה תוקף במיוחד כאשר מדובר בנוסעי מחלקת העסקים אשר משלמים, כאמור לעיל, ממון רב כדי ליהנות מחוויית טיסה שונה ואחרת ממחלקת התיירים".

הרשם קבע כי על אל-על לפצות את הזוג בסכום של 5000 שקל על הגשת הארוחה על כרית.

תגובות:
עוד ניוזים בשבילך