רמת גן

החל מהשבוע: עיריית רמת גן תאכוף את חוק האופניים בפארק דוד מלמדוביץ

לאור ההחלטה שהתקבלה תבוצע אכיפה בכל שטחי פארק דוד מלמדוביץ, תוך הקפדה על הפרדת השימושים בסוגי הדרך השונים, בהתאם לשילוט החדש. האכיפה תיכנס לתוקף כבר בשבוע הקרוב ולטובת המשימה הוכשרו מבעוד מועד פקחים עירוניים, להם הוענקו סמכויות אכיפה נרחבות המאפשרות לבצע החרמות (סוללה/אופניים), הורדת אוויר מהצמיג ונתינת קנסות.

ראש עיריית רמת-גן, כרמל שאמה הכהן מסר: "הנהגת העיר החדשה הרימה את הכפפה ולראשונה תבצע אכיפה בפארק דוד מלמדוביץ, במטרה להבטיח את ביטחונם של תושבי העיר רמת-גן והבאים בשעריה. נאכוף את החוק בצורה קפדנית, ללא פשרות, ונמשיך להירתם לנושא בכל הכח, כדי למנוע את האסון הבא. אופניים חשמליים הם כלי תחבורה לכל דבר, המחייבים מיומנות נהיגה ובקיאות בחוקי התנועה. אנחנו מעודדים שימוש ברכב דו-גלגלי על חשבון הרכב הפרטי, אבל בשום אופן לא על חשבון ביטחון התושבים"

ליעד אילני, מ"מ רה"ע ויו"ר חברת הפארק הלאומי הוסיף: "הגיע הזמן לעשות סוף להפקרות ולפגיעה בהולכי הרגל. ועדת התנועה בראשותי החליטה על איסור רכיבה במקום והפקחים יבצעו אכיפה משמעותית על מנת לעמוד בהחלטה זו".

 

צילום: חברת הפארק הלאומי

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות