ניוזים חמיםחדשותרמת גן

תושבי שכונת מרום נווה בר"ג יפגינו מחר נגד הנהלת העירייה: "אדישות ואוזלת יד של ראש העיר והנהלתו הפכו את חיינו לגהינום, עם תחנה מרכזית פירטית של תושבי בני ברק שפועלת מתחת לבתינו באין מפריע"

מחר, יום חמישי, יצאו תושבי שכונת מרום נווה בר"ג להפגין לדבריהם: "להתריע על אדישות ואוזלת ידה של הנהלת העיר רמת גן, מול התנהלות המסוף הפירטי שהפך לתחנת מרכזית של העיר בני ברק ומשרתת רק את תושבי בני ברק"

לתושבי שכונת מרום נווה ובעיקר דיירי רחוב חזון איש ברמת גן נמאס לראות איך המקום הפך לתחנה מרכזית פירטית של תושבי בני ברק. רעש, פיח, המולה, זה רק חלק קטן ממה שקורה כבר חודשים במקום, מבלי שאיש בעיריית רמת גן יעשה משהו.

מחר, יום חמישי 21.10.2021 שעה 18.00, יצאו תושבי שכונת מרום נווה להפגין לדבריהם: "להתריע על אדישות ואוזלת ידה של הנהלת העיר רמת גן, מול התנהלות המסוף הפירטי שהפך לתחנת מרכזית של העיר בני ברק ומשרתת רק את תושבי בני ברק.

"על סף ביתנו, בסמוך לחלונות חדרי השינה, משעות השחר המוקדמות ועד השעות הקטנות של הלילה, אנו סובלים מהרעש, צופרים, אדי סולר, זוהמה, ריחות שתן ומפקקי תנועה בלתי נסבלים.
בכל רגע נשמעת חריקת בלמים, 'כמעט תאונה. בכל רגע עלול להתרחש אסון שלאחר מכן אף אחד לא ייטול על עצמו את האחריות.

"האוטובוסים חוסמים נתיבים ושכונות שלמות פקוקות בשעות העומס בבקרים ולפנות ערב. מסוכן מאוד לחצות כביש במעבר חצייה שחלקו דהוי ורובו מוסתר ושדה ראייה חסום. כי האוטובוסים עוצרים במעברי החצייה או בחנייה כפולה.

"באנו להתגורר עם ילדינו בעיר גנים עם איכות חיים, ולנגד עינינו הפכו חיינו לבלתי נסבלים. גיהינום עלי אדמות. אדישות ואוזלת יד של הנהלת העיר רמת גן, מול הבריונות ו'תפוס כפי יכולתך' של תושבי העיר בני ברק והנהלת העיריה, גרמו לאסון מצטבר ומתגבר זה".

יש לציין כי מ"מ ראש העיר לשעבר וחבר המועצה, ליעד אילני, כשעוד כיהן בהנהלת העיר העלה הצעות להגיש עתירה נגד משרד התחבורה בעניין. כמו כן להתקין באזור מצלמות ולהעמיד מפרצי חניה, כך שלא תתאפשר חניית אוטובוסים. כל ההצעות אושרו בזמנו. אלא שלאחר שאילני התפטר מתפקידו כממלא מקום ראש העיר, ההצעות שאושרו לא מומשו. יש אומרים שכרמל שאמה בוחר שלא לממש אותן מסיבות פוליטיות עקב היריבות שנוצרה מול אילני.

כאמור, ההפגנה תתקיים מחר 21.10.2021 יום חמישי שעה 18.00 ברחוב חזון אי"ש 88 פינת הגאון אליהו 25. רמת גן.

 

צילום: עיריית רמת גן

 

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות