ניוזים חמיםחדשותרמת גן

סתימת פיות גרסת עיריית ר"ג? האם גורמים בעירייה פנו למשטרה כדי שתאיים על מארגן ההפגנה היום במרום נווה, שהוא נכה עם שיתוק מוחין בן 73? ממה ראש העיר שאמה חושש?

האם גורמים בכירים בעיריית רמת גן פנו למשטרה כדי שתמנע הפגנה היום של תושבי מרום נווה, כנגד התחנה המרכזית הפירטית שקמה בשכונה, כשראש העיר כרמל שאמה, לטענתם, לא עושה דבר בעניין? האם עיריית רמת גן נוקטת בסתימת פיות?

אתמול פרסמנו ב"ניוזים מרכז" על התארגנות תושבי שכונת מרום נווה ברמת גן לקיום הפגנה היום. ההפגנה היא כנגד אוזלת היד של הנהלת עיריית רמת גן, על כך שהיא לא פועלת למיגור התחנה המרכזית הפירטית שקמה לה בשכונה ומשרתת את תושבי בני ברק, תוך הפיכת חייהם של תושבי השכונה לבלתי נסבלים.

מי שעומד בראש ארגון ההפגנה הוא אבי סלומה, תושב רחוב חזון איש, בן 73, מרותק לכסא גלגלים וסובל משיתוק מוחין.

לאחר פרסום דבר הנפגנה, אמש, סיפר סלומה שקיבל שיחת טלפון מפתיעה, כשעל הקו הזדהתה שוטרת ממחוז דן.

לפי סלומה: "שוטרת התקשרה ואיימה שבגלל שאין אישור להפגנה, אעצר על הםרת סדר ציבורי. אעמוד לבדי על המדרכה, כדוד מול גוליית ואפגין".

ל"ניוזים מרכז" נודע כי הפנייה למשטרה נעשתה על ידי גורמים בכירים בעירייה, כדי למנוע הפגנה כנגד "אוזלת ידו של ראש העיר כרמל שאמה", לדברי התושבים.

האם זה עוד ניסיון מצד ראש העיר כרמל שאמה להשתיק מחאות של תושבים רבים בנוגע לניהולו והתנהלותו?

פנינו בשאלה זו לעיריית רמת גן, שבחרה לא להגיב.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות