רמת גן

מקדמים את נשות העסקים של רמת גן

חברת מועצת העיר ויו"ר מנהלת העסקים העירונית, עו"ד חיה מנע: "אני שמחה שהיוזמה שלי להקים ברמת-גן 'פורום נשים ועסקים' עירוני יוצאת לדרך, בברכת ראש העיר כרמל שאמה הכהן ובשיתוף מערך המעוף של משרד הכלכלה. הכנס והקמת הפורום הם חלק מתוכנית העבודה של מנהלת העסקים העירונית, שמטרתה, בין היתר, לקדם את העסקים המקומיים וכוללת בנוסף ל"פורום נשים ועסקים" את "פורום העסקים של רמת גן". הפורום שיחל את פעילותו בקרוב בשיתוף מעוף, מיועד לכלל העסקים בעיר ויכלול מפגשים מקצועיים ושיח עם גורמים עירוניים, על מנת לחזק את הקשר בין העירייה לעסקים. עסקים קטנים ובינוניים הם מנוע הצמיחה של הכלכלה המקומית ונפעל על מנת לסייע להם ולקדם אותם".

מנהל מעוף סניף רמת-גן, יונתן גרוזמן: "פורום נשים ועסקים מהווה כלי מקצועי חשוב במסגרת הפעולות שלנו לקידום כלכלה מקומית ולחיזוק העסקים במרחב רמת גן. כנס נשים ועסקים הוא המשך של שיתוף פעולה פורה בין מערך המעוף לעיריית רמת גן".

מאז פתיחת סניף מעוף רמת גן לפני כשנתיים, העניקו היועצים והמומחים של מעוף ליווי וייעוץ למעל 2,000 עסקים ויזמים מהעיר, כ-2,500 שעות הכשרה עסקית, וגיוס מימון עסקי בעשרות מיליוני שקלים.

צילום: שלומי מזרחי

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות