ניוזים חמיםחדשותרמת גן

צפו בתיעוד: חולדות גדולות מסתובבות בין הבתים בלב ר"ג. תושבים: "מרגישים שחיים בעולם השלישי ולא כמה מטרים מעירייה שגובה ארנונה יקרה"

תושבי רחוב הרצל המרכזי ברמת גן חיים בפחד ובתחושות קשות, כשכבר חודשים חולדות גדולות מסתובבות בין הבתים וברחובות באין מפריע ומבלי שלטענתם העירייה תנקוף אצבע או תמגר את המפגע הבריאותי

תושבים רבים במרכז רמת גן מספרים על רחוהות מלוכלכים ומפגעים תברואתיים ברחובות מרכזיים בעיר בהם נמצאים בתי עסק, מקומות בילוי וביניהם בנייני מגורים.

בין אלו, ישנם דיירי הבניינים ברחוב הרצל המקביל לעיריית רמת גן. חיי הדיירים ברחוב, מזה חודשים, הפכו לבלתי נסבלים כשחולדות גדולות מטיילות (כפי שניתן לראות בסרטון) בין הבתים, מטפסות על הבתים והולכות על המדרכות ומהוות מעבר למפגע בריאותי קשה, גם גורמות לפחד עבור ילדים ומבוגרים שחוששים מנשיכות של חולדות הענק.

אורית (שם בדוי), תושבת הרחוב מספרת: "נמאס לנו להתקשר כל פעם לעירייה ולהתחנן שיעשו משהו. אנחנו חיים בלב העיר, 20 מטר מהעירייה וחיים כאילו בעולם השלישי. זו רמת גן, משלמים ארנונה יקרה וראש העיר עסוק בלהצטלם בטלוויזיה ולא רואה שאנחנו חיים בזוהמה".

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות