רמת גן

נשות רמת גן: בואו להפוך את החלום לפרנסה

התוכנית פרי יוזמתה של חברת מועצת העיר ויו״ר מנהלת העסקים העירונית עו"ד חיה מנע, שפועלת לקידום חקיקה ויוזמות לטובת נשים ונשים עצמאיות ובעלות עסקים בפרט. לדבריה: ״עצמאות כלכלית של נשים הוכחה כגורם לשינוי חברתי וכלכלי במעמד הנשים, כמצמצם פערים בחברה ומקדם את השוויון המגדרי. זו הפעם הראשונה שהתוכנית תתקיים ברמת-גן והביקוש רב. אני מודה לראש העיר על תמיכתו, שמאפשרת יוזמות חשובות אלה למען תושבות העיר״.

"יוזמות עסק משלך" כוללת הכשרה עסקית והעצמה אישית, שיסייעו לנשים להגיע לעצמאות כלכלית. בסיום התכנית יוזמנו המשתתפות למפגשי המשך של העשרה עסקית ונטוורקינג.

ערב חשיפה והכרות עם התוכנית, המנחות והצוות ייערך ביום שלישי ה-4.6.19 בשעה 19:00, במתחם חדשנות ויזמות net.work. המפגש ייערך במעמד ראש עיריית רמת גן, כרמל שאמה הכהן, שבתמיכתו יוצאת התוכנית לדרך. 

צילום: אילן בשור

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות