רמת גן

טיימס סקוור ניו יורק מגיע לבורסה ברמת גן

ראש עיריית רמת גן כרמל שאמה: "התוכנית צפויה לשנות ללא היכר את מתחם הבורסה, שתכלול פיאצות, בתי קפה ומקומות בילוי במטרה להתחרות בתל אביב השכנה. בשנים הקרובות מתחם הטיימס סקוור יהפוך למתחם מסחרי-תרבותי מרכזי. בימים אלו אפשר לראות את המסכים הראשונים שהוצבו ובהמשך צפויים לעלות מסכים נוספים ואף גדולים יותר".

אבי עבדי הוסיף: "מדובר במיזם שישבור את קו הרקיע של הפרסום בישראל בדומה לפיקדילי בלונדון והטיימס סקוור בניו יורק. אלו לא רק מסכי ענק דיגיטליים אלא מהפכה שיווקית וצרכנית שתיגע גם בצרכן הסופי. אנשים הולכים לטיימס סקוור כדי לראות את הקניון הדיגיטלי הכי מדהים בעולם. סקרים מדברים על כך ש-8 מתוך 10 אנשים בטיימס סקוור אמרו שהמסכים והפרסומות הם הכוח משיכה של המקום וכמחצית צילמו תמונות שלהם כשמעל 60% אמרו שהם בילו יותר מחמש דקות בבהייה בהם. ברגע שהמסכים יוצבו, כל מתחם הבורסה יתעורר ויכלול פיאצות, בתי קפה ומסעדות".

מאחורי המיזם עומדת חברת טיימס סקוור ישראל מקבוצתEWAVE  אותה ייסד היזם אבי עבדי. לאחרונה רכשה חברת הענק EWAVE 50 אחוזים מהשליטה בחברת טיימס סקוור ישראל ויחדיו הופכים לקבוצה החזקה בתחום מסכי הענק בישראל- בשליטתם חמישה מסכי ענק דיגיטליים, מדברים אחד עם השני ובנראות משותפת, שתיתן למפרסמים ייחודיות וחשיפה כמו בניו-יורק ופיקדילי בלונדון. הקבוצה בראשות אבי עבדי מחזיקה בעוד לוקיישנים אסטרטגים שקמים בימים אלו ברחבי גוש דן.

קבוצת EWAVE הוקמה בשנת 1999 ע"י רפי גבאי ואורן שוסטר ומעסיקה כיום כ־1000 עובדים ב־17 חברות בתחומי הדיגיטל, התוכנה והאינטגרציה, האינטרנט של הדברים, מחשוב רפואי, קנאביס רפואי ונדל"ן. משרדיה בקיבוץ גליל-ים, ברעננה, בפתח תקווה ובתל אביב ובנוסף יש לה סניפים בניו יורק, באירופה ובברזיל.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות