ניוזים חמיםבריאותרמת גן

שרה בן-שלום, תושבת רמת גן בת 106, התחסנה במתחם חיסוני הקורונה שמפעילה כללית בעיר. שרה הגיעה מלווה בבת הזקונים שלה, אתי בת ה-75

מנהלת מינהלת דן בכללית, ד"ר לימור דרורי: ""היה לנו כבוד גדול לחסן אישה בגילה ובמעמדה של שרה, היא קיבלה את פנינו בצורה יפה והייתה מקסימה לכולם"

למתחם חיסוני הקורונה שמפעילה כללית ברמת-גן הגיעה מחוסנת מבוגרת במיוחד: שרה בן-שלום, תושבת העיר, בת 106. בן-שלום, אם ל-3 ילדים וסבתא ל-6 נכדים, 8 נינים ו-3 חימשים (בני נינים), נולדה ביוגוסלביה בשנת 1914 ועלתה ארצה בשנת 1932. למתחם החיסונים היא הגיעה מלווה בבת הזקונים שלה, אתי בת ה-75.

מפאת גילה, חסכו לה צוותי כללית במתחם את הכניסה הפיזית לעמדת החיסון והוציאו בזהירות מרבית חיסון במיוחד בעבורה לרכב. הפרמדיק איתי חיסן אותה בזמן שמנהלת מינהלת דן בכללית, ד"ר לימור דרורי, שוחחה עם בן-שלום.

"היה לנו כבוד גדול לחסן אישה בגילה ובמעמדה של שרה", אומרת ד"ר דרורי, "מפאת גילה, העדפנו לא לטלטל אותה ולהביא את החיסון אליה לרכב. היא קיבלה את פנינו בצורה יפה והייתה מקסימה לכולם". לדברי הבת, "אמא מאוד התרגשה לקבל את החיסון והגיבה עם חיוך גדול מאוד. היא הודתה לצוותים המחסנים ואיחלה לכולם שיהיו בריאים ויזכו, כמוה, לאריכות ימים".

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות