ניוזים חמיםחדשות

רוכב אופנוע בן 25 במצב אנוש לאחר שהחליק סמוך למחלף ראשונים

רוכב אופנוע בן 25 עבר החייאה ובמצב אנוש, לאחר שהחליק והתנגש במעקה בטיחות בכביש 431 ליד מחלף ראשונים

בשעה 11:06 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב איילון על רוכב אופנוע שככל הנראה החליק בכביש 431 סמוך למחלף ראשונים לכיוון מערב. חובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים טיפול רפואי ומפנים לבית החולים אסף הרופא גבר כבן 25 תוך כדי ביצוע פעולות החייאה.

חובש רפואת חירום במד"א עידן בן הרוש סיפר: "היינו במהלך נסיעה מנהלתית כשהבחנו באופנוע עולה באש בצד הדרך ובסמוך אליו שכב רוכב האופנוע כשהוא מחוסר הכרה. עצרנו בצד הכביש וניגשנו להעניק לו טיפול רפואי כשבמקביל כיבינו את האופנוע שעלה באש בעזרת המטף של האמבולנס. ביצענו בגבר בדיקות רפואיות, הוא היה ללא דופק וללא נשימה, התחלנו לבצע בו פעולות החייאה תוך כדי דיווח למוקד של מד"א והזנקת ניידת טיפול נמרץ למקום. לאחר שהגיעה ניידת הטיפול הנמרץ, העלינו אותו לניידת ופינינו אותו לבית החולים תוך המשך ביצוע פעולות החייאה כשמצבו קריטי".

 

צילום: תיעוד מד"א

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות