רמת גן

מערכת ממוחשבת חדשה תסייע לבעלי עסקים ברמת גן לנהל את העסק בפחות זמן ובמינימום מאמץ 

עו"ד רועי ברזילי ציין: "המערכת החדשה שיזמנו צפויה לתת מענה לצורך אמיתי של בעלי העסקים שזקוקים להתנהלות יעילה ומענה מהיר בכל הקשור לעסק שלהם, החל מרישוי העסק וכלה בשילוט. זאת במקום המצב הקיים כיום כשבעל עסק נדרש לעבור במחלקות שונות בעירייה כדי לברר על מצב העסק או להסדיר את ענייניו. מה גם שבאמצעות ריכוז הנתונים במקום אחד גם המערכות הפנימיות יהיו בסנכרון מלא למנוע מצב של אי דיוקים וסתירות,  וכל מחלקות העירייה תעבודנה בהרמוניה. הממשק יאפשר לפקח להיות יעיל ורב תכליתי הרבה יותר כי כאשר הוא יגיע  לעסק, באמצעות אותו הממשק הוא יוכל לקבל בקלות ובמהירות את כל המידע הדרוש לו על העסק, כולל ביצוע פעולות במקום כגון תשלומי אגרה וכו'.
כך למעשה יתאפשר לבעל העסק להסדיר במקום את כל העניינים הדרושים להסדרה לשם פעילות תקינה של העסק ולהימנע מסרבול ובזבוב זמן יקר במחלקות העירייה וגם למנוע קנסות ופיגורים. כשאין מערכת המרכזת את כל המידע, גם הפקח העירוני נאלץ לבצע אותו בתוך טווח זמנים ארוך יותר וריכוז כל נתונים לוקח זמן. רק הנהלת עיר צעירה ודינמית יכולה לנסות לחשוב מחוץ לקופסה ולהצליח לייעל מערכות ציבוריות ולחסוך לבעלי העסקים זמן רב כשכל דקה שווה להם כסף".

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות