רמת גן

לראשונה בהיסטוריה: רמת גן תציין את שבוע הגאווה

לקראת שבוע הגאווה התקשטה רמת-גן בלמעלה מ-100 דגלי גאווה שמתנופפים בגאון ברחבי העיר ובמרכזה הוצבו ספסלים הצבועים בצבעי הגאווה. בנוסף, בימים הקרובים תניף עיריית רמת גן את דגל הגאווה על תורן בניין העירייה ועמודי החנייה בעיר יעוטרו בחבקים צבעוניים.

שבוע הגאווה מהווה את יריית הפתיחה לתכנית לקידום הקהילה הגאה בעיר. כחלק מהאג'נדה של הנהגת העיר החדשה להפוך את רמת-גן לעיר פלורליסטית וליברלית יותר, מתוכננים מספר תהליכים לשיפור המענה, כשהקרוב בהם הוא התכנסות ראשונה של הוועדה לקידום הקהילה הגאה. כזכור, רק בחודש מאי האחרון אושר, לראשונה בתולדות העיר, תקן עירוני חדש – מנהל קידום ענייני הקהילה הגאה בעיר.

ראש עיריית רמת גן, כרמל שאמה הכהן מסר: "אני גאה שבפעם הראשונה בהיסטוריה יצוין שבוע הגאווה בעיר האהובה שלנו. אני גאה שרוחות השינוי מגיעות לרחובות העיר וינשבו בשלל צבעים וצורות .אני גאה שרמת-גן היא עיר פלורליסטית, מתקדמת, מכילה ומקבלת כל אדם באשר הוא, המקיימת את הציווי החשוב כל כך של 'חביב אדם שנברא בצלם' ומתכוונת לכל אדם. אני גאה במחזיק תיק הקהילה בעירייה, ישראל זרי, שעודד ודחף לציון השבוע החשוב הזה.

כראש העירייה אני מתחייב שרמת גן תהיה שם ותתמוך בקהילה הלהט"בית, לא רק בשבוע הגאווה, אלא בכל ימות השנה. אני קורא לכל תושבי העיר להגיע, להביע סולידאריות ולחגוג את החגיגה מלאת האהבה הזאת".

חבר הנהלת העיר ומחזיק במשותף את תיק קידום הקהילה הגאה, ישראל זרי: "אנחנו עושים היסטוריה ברמת גן. עיר שנחשבה למיושנת, מבוגרת ולא רלוונטית הופכת להיות אחת מהערים הליברליות, הסובלניות והשוויוניות בארץ. אירוע גאווה הוא סימן לעיר שמעודדת את התושבים לכבד אחד את השני ולהיות חברה מכילה וטובה יותר. אני מודה לראש העירייה על השותפות והאכפתיות החל מהרגע הראשון בנושא. כולכם וכולכן מוזמנים לאירוע ראשון מסוגו בבורסה ברמת גן".

 

צילום: באדיבות עיריית רמת גן

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות