רמת גן

ר"ג חנכה את מועצת החינוך הראשונה והיחידה בארץ, בה ההורים מעורבים בקבלת החלטות בנושא החינוך

כרמל שאמה הכהן, ראש עיריית רמת-גן: "רמת גן מובילה גם בחינוך, עם מקום ראשון באחוזי הזכאות לבגרות מבין הערים הגדולות, מקום ראשון במספר תעודות הבגרות עם 5 יחידות באנגלית ומתמטיקה ומקום ראשון באחוז החברים בתנועות הנוער. מהפכה זו לא יכלה לצאת לפועל ללא תיעדוף עירוני במשאבים, בתקציבים ובשיתוף הפעולה של העירייה עם הצוות החינוכי וההורים".

יוזם המועצה ומ"מ ראש העיר, ליעד אילני ברך ואמר: "אנחנו עושים היפוך פירמידה אמיתי. נשקיע עשרות מיליוני ש"ח בשנים הקרובות בחיזוק החינוך לגיל הרך ובתוכו שיפור משמעותי של איכות הצהרונים והמועדוניות. האיכות הפדגוגית של סוף יום הלימודים תהיה זהה לאיכות הפדגוגית של תחילת יום הלימודים. אנחנו מחויבים לכך שרמת-גן תהיה המקום הכי טוב בישראל לגדל בו ילדים".

מנהלת אגף החינוך, אורית איתיאל הציגה את חזון מערכת החינוך והדרכים ליישומו : "רמת-גן תמשיך להצמיח בוגרות ובוגרים בעלי חוסן רגשי, הממשים את כישוריהם האישיים תוך שימוש במיומנויות המותאמות לשנה 2030. נפעל להעמקת תחושת השייכות החברתית, פיתוח מצפן ערכי ותרומה לקהילה. נשפר את התשתיות הפיסיות והדיגיטליות, נוביל פיתוח מקצועי לצוותים החינוכיים ונתאים את התכנים הנלמדים לעידן הנוכחי. רמת גן היתה ותמשיך להיות העיר המובילה בחינוך  בישראל."

בתום התכנסות המועצה עלה להרצות פרופ' עמוס רולידר, ממובילי חוקרי מדעי ההתנהגות באקדמיה הישראלית. רולידר דיבר בהרחבה על התמודדות ההורים עם גידול ילדים בעידן המסכים וההשלכות של עידן זה על תפקודם החברתי והתפתחותם הרגשית.

מערכת החינוך הרמת-גנית מובילה את החינוך בישראל ונמצאת במקום הראשון באחוזי הזכאות לבגרות מבין הערים הגדולות, במספר תעודות הבגרות עם 5 יחידות אנגלית ומתמטיקה ובאחוז החברים בתנועות הנוער. בנוסף, שלושה מוסדות חינוך בעיר זכו בפרס יוקרתי ממשרד החינוך אשר מתגמל את צוותי המורים במוסד על הצלחה יוצאת דופן בהישגים לימודיים, חברתיים וערכיים. המוסדות המצטיינים שזכו בקטגוריות שונות הם: תיכון בליך, תיכון אהל-שם ותיכון אורט אבין.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות