חדשותרמת גןניוזים חמים ברשת

פופוליזם? עימות בין דוברת המחוז במשטרה לראש עיריית ר"ג בזירת האירוע ב"שיבא". גורם במשטרה: "מה לראש עיר ולאירוע פלילי? הוא רצה לרוץ ולתפוס מצלמות, זה הכל"

מדוע ראש עיריית רמת גן, כרמל שאמה הכהן, רץ לזירת האירוע הפלילי בבית החולים "שיבא" ואיך זה הוביל לעימות עם דוברת המשטרה במקום. העירייה: "דוברת מחוז ת"א חשבה לרגע שאנחנו בצפון קוריאה בה קצין משטרה יכול לסתום את הפה לראש עיר שמבקש לעדכן ולהרגיע את ציבור"

לפני כשעתיים הוכרז על אירוע חריג בפתח בית החולים "שיבא" בתל השומר. בדקות הראשונות היה חשד כי מדובר באירוע בעל גוון לאומני, אלא שזמן קצר אחר כך יצאה הודעה של המשטרה כי מדובר כלל באירוע פלילי. אלא כל את לא מנע מראש עיריית רמת גן, כרמל שאמה הכהן – שכבר עשה לו שם כאחד שאוהב לתפוס כותרות ואוהב תקשורת – לרוץ ולהזדרז למקום האירוע כשבמקום פועלים כוחות משטרה גדולים ומד"א.

בעוד שאמה פונה לכתבים ולצלמים במקום, כשלא ברור מה עניינו בכל הנושא הזה לאחר שמדובר באירוע פלילי, ניגשה אליו דוברת מחוז תל אביב במשטרה וביקשה ממנו להתרחק מהמקום לאחר שהוא מפריע לפעילות המשטרה. שאמה ענה לה כי הוא נמצא באישור מפקד המרחב. הקצינה לא נשארה חייבת וציינה בפניו: "יפה מאוד ואני פועלת בהוראות מפקד המחוז ואני מבקשת ממך לא לשבש את החקירה כאן".

באותו רגע ניגש לשניים קצין משטרה אחר ושאמה הכהן פנה ואמר לו: "היא מתנהגת לא יפה ואני מבקש להעיר לה"

הקצינה-דוברת לא ויתרה ואמרה: "אני לא קצינה שלו, אני קצינה של משטרת ישראל ואתה מוזמן להגיד מה שאתה רוצה עליי. ראינו כבר התנהלויות כאלו".

גורמים במשטרה אמרו ל"ניוזים מרכז": "נתנו למר שאמה להתראיין כמו שהוא רצה. לא ברור על מה הוא התראיין ולמה בכלל הוא הגיע למקום, אבל נתנו לו לקבל את התקשורת. מאותו רגע, לא ברור למה הוא היה בזירה".

גורמים בעיריית רמת גן סיפרו כי שאמה הכהן מיהר לזירה לאחר שגורמים המקורבים אליו בלשכה ייעצו לו: "להפגין נוכחות בשטח. למרות שהם לא חיכו בכלל לראות במה מדובר".

מדוברות המשטרה נמסר: "אפשרנו למר שאמה להתראיין לתקשורת".

מעיריית רמת גן נמסר בתגובה: "דוברת מחוז ת"א חשבה לרגע שאנחנו בצפון קוריאה בה קצין משטרה יכול לסתום את הפה לראש עיר שמבקש לעדכן ולהרגיע את ציבור התושבים בעיר ובשכונות הגובלות במיקום האירוע בפרט. המידע נמסר לראש העיר מהגורם הבכיר והמוסמך ביותר בזירת האירוע. במדינה דמוקרטית סותמים פיות ורומסים את זכות הציבור לדעת רק בצו איסור פרסום שיפוטי. כל ילד בגן ברמת גן מבין שהחקירה בנסיבות העניין לא ניתנת בכלל לשיבוש והכל היה תירוץ בכדי לשמור ראשוניות בתקשורת למשטרה".

 

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות