חדשות

צפו: התיעוד הדרמטי של נטרול הדוקר בפתח בית החולים "שיבא". בניגוד לפרסום הראשון, מסתמן כי מדובר באירוע פלילי

אירוע חמור בכניסה לבית החולים "שיבא" תל השומר, כאשר אחד המאבטחים נדקר על ידי צעיר בן 30 וירה לעברו. הדוקר נוטרל ולאחר מכן מת מפצעיו

דרמה בכניסה לבית החולים תל השומר: חובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים טיפול רפואי ומפנים, לבית החולים עצמו, 2 פצועים, בהם גבר כבן 30 במצב אנוש תוך כדי פעולות החייאה וגבר כבן 30 במצב קל עם פצע דקירה.
הכל החל כאשר החשוד רץ אל עבר המאבטח ודקר אותו. המאבטח ירה בחשוד. שני המעורבים פונו לקבלת טיפול רפואי ומצבם מוגדר קשה.
כעת מסתמן כי הרקע לדקירה הוא פלילי.
כל היציאות והכניסות מבית החולים שיבא נסגרו עד להודעה חדשה. הציבור מתבקש שלא להגיע למקום.
מהמשטרה נמסר: "היום בשעה 13:25 לערך התקבל במשטרה דיווח אודות חשוד אשר דקר מאבטח בבית החולים תל השומר. מחקירה ראשונית עולה כי טרם הדקירה, החשוד (יליד 1993) הגיע לבית החולים לקבלת טיפול רפואי ובסיומו, התפתח בינו לבין אזרח ויכוח , שבמהלכו שלף החשוד סכין לעבר האזרח, אולם לא פגע בו. דיווח מיידי הועבר למערך האבטחה של בית החולים וצוותים פתחו בסריקות לאיתור החשוד.
בהמשך לכשאותר בדרכו אל מחוץ לבית החולים, אותר על ידי המאבטחים ובנסיבות אלה , דקר מאבטח בראשו ובתגובה נורה על ידי מאבטחים במקום. המעורבים פונו במצב קשה לקבלת טיפול רפואי. לפני זמן קצר נפטר החשוד מפצעיו".

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות