ניוזים חמיםחינוךרמת גן

כאוס בצהרונים והמועדוניות בר"ג: בשל סכסוך של ועד בית עמנואל עם העירייה, ההורים נקראו לאסוף את ילדיהם בתוך שעה. הורים: "אנשים בעבודה וצריכים למצוא תוך שעה פיתרון לילדים קטנים. התנהלות מבישה של העירייה"

זוכרים שעיריית ר"ג הכריזה על רפורמה בצהרוני "בית עמנואל"? אז הבטיחה. התוצאה: ההורים נקראו לקחת את ילדיהם מהרגע להרגע, בשל השבתת הצהרונחים עקב סכסוך של הוועד עם העירייה

לפני כשעה נדהמו הורים רבים ברמת גן, שילדיהם נמצאים בצהרונים ומועדוניות של "בית עמנואל" של עיריית רמת גן, כי עליהם לאסוף את ילדיהם בתוך שעה. הסיבה: סכסוך עבודה בין ועד "בית עמנןאל" לעירייה שהביא לפיצוץ.

וכך נכתב בהודעה שנשלחה להורים: "הורים יקרים שלום. עקב מחלוקת בין העירייה לוועד העובדים של בית עימנואל, הוועד הכריז על סכסוך עבודה. על כן היום יתכן ותתקיים שביתה ולא יתקיימו צהרונים/מועדוניות".

התוצאה: הורים רבים שנמצאים בעבודה ולא יודעים איך למצוא פיתרון עבור ילדיהם בתוך שעה.

אמא לילדה בצהרון: "אני בעבודה וגם בעלי, ההורים שלנו גרים בצפון. אין לנו סידור לילדה בתוך שעה. סיפרו על שינוי בהית עמנואל, והכל מעשיות. מי שסובל זה הילדים ואנחנו".

אהא לשני ילדי צהרון סיפר עוד: "אני בדרך הביתה מהעבודה, עזבתי באמצע. אם ראש העיר היה מתעסק פחות בהופעות מגוחכות בטלוויזחה ויותר במה קורה בעיר, זה אולי לא היה קורה ככה בעיר".

פנינו לתגובת העירייה והממונה על בית עמנואל, ליעד אילני, ועד רגע זה לא קיבלנו את תגובתם.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות