חדשותרמת גן

הותר לפרסום שמו של החשוד ברצח מאיה וישניאק, עמית אלמוג בן 21 מרמת גן. בזמן שהחברים של מאיה מספידים אותה "הדמעות לא מפסיקות לרדת", רבים מגיבים בזעם בפרופיל של עמית "מגיע לך להישרף בגיהינום על מה שעשית" 

בית משפט השלום בת"א האריך את מעצרו של עמית אלמוג עד ליום ראשון הקרוב

הערב הותרו לפרסום שמו ותמונתו של עמית אלמוג, בן ה- 21 מרמת גן, החשוד ברצח חברתו מאיה וישניאק בת ה-22 מאורנית בסוף השבוע האחרון. בית משפט השלום בת"א האריך שלשום את מעצרו בשמונה ימים. בזמן שחברותיה וחבריה של מאיה כואבים את לכתה ומספידים אותו במילים, בכאב ובדמעות, הפרופיל של עמית זוכה לתגובות רבות של טוקבקיסטים שלא חוסכים במילים קשות.

סופדים למאיה. צילום פייסבוק רותם רונןסופדים למאיה. צילום פייסבוק רותם רונן

חבריה של מאיה סופדים לה:

רותם: "מאיה אהובה, לקח לי כמה ימים להבין מה קורה פה, להצליח להעלות על הכתב את הדברים האלה. אני בדיוק חשבתי עלייך, רציתי לשאול אותך מה איתך, בדיוק שאלו בקבוצה מתי נפגשים .. את כנראה לא הספקת לראות.. במקום זה אנחנו יושבים בשבעה שלך. אני לא מצליחה להפסיק לחשוב עלייך, על כל החוויות שעברנו, כל הקשיים, העליות , המורדות, הרגעים שחלקנו את הסודות הכי גדולים שלנו, המחשבות הכי עמוקות שלנו, רגעים שהתרחקנו, דברים שלא אמרתי, דברים שעשיתי ואני מצטערת,על הצחוקים, על הבכי, על השטויות שלנו, על החיוך היפה שלך, הכל. איך תמיד אמרו לנו בצבא- זר לא יבין. היית אבן דרך כל כך משמעותית בחיים שלי, הפכת לחלק מהמשפחה השניה שלי, תודה שלימדת אותי כל כך הרבה דברים על החיים. אני מעריצה אותך על הדרך חיים שבחרת לך. לא משנה מה רצית השגת במו ידייך, כל חלום הגשמת, לא משנה מה זה היה ומה אחרים חושבים- אם הרגשת שזה נכון לך זה קרה. הרבה זמן חשבתי אם לפרסם פוסט עלייך.. בהתחלה זה נראה לי מטופש את גם ככה לא תקראי את זה אבל אז הבנתי שיכול להיות שהפוסט הזה יתגלגל לידיים של מישהו שצריך לקבל את הסטירה הזאת לפני שנהיה מאוחר מדי. אם זה יגיע לאותו בן אדם אני מרגישה שמילאתי את חובתי כלפייך. למי שלא הכיר אותך- מאיה לא בן אדם כנוע, היא לא נשארת לרגע במקום שלא עושה לה טוב או עם אנשים שלא עושים לה טוב, היא בחורה אינטליגנטית שיודעת לעמוד על שלה. מאיה היא בחורה שנפלה קורבן לבן אדם שאין בו טיפת אנושיות.

מאיה, קשה לי לחשוב שהיית צריכה לעבור את הזוועות האלה כשבסך הכל הלכת לבית של חבר שלך, בן אדם שאמור להיות האהוב שלך שאמור להיות המקום הבטוח שלך ובמקום זה הפך לסיוט הכי גדול שלך. את בטח כל כך פחדת, לא הבנת מי זה הבן אדם שעומד מולך… הוא לא מי שחשבת.

וכאן מגיעה הפנייה לכל מי שהפוסט הזה רלוונטי לגביו- אם אתם מרגישים שמשהו לא בסדר במערכת היחסים שלכם תפנו למישהו קרוב אליכם ותשתפו אותו אל תגידו לעצמכם ״זה יעבור״ ״זה סתם מעידה קטנה״ זה לא. אם אתם חושדים שמשהו לא תקין במערכת היחסים של חברים שלכם תפתחו להם את העיניים, יש נוריות אזהרה לאורך כל הדרך פשוט צריך שמישהו יוציא לנו את הראש מתוך האהבה המעוורת הזאת ויגיד ״ היי, שים לב ש…״ . מאיה יקרה שלי, הדמעות לא מפסיקות לרדת אבל הראש עדיין לא מעכל שזה קרה לך."

נר לזכר מאיה. צילום חן וישניאק

חן וישניאק: מדהים לראות את התמיכה של כולם. עצוב שהפנים של מאיה על השלטים האלו בן אדם מדהים שנקטף מהעולם. אוהבים אותך המון מאיה כל המשפחה. תודה על מלא שנים של חוויות וצחוקים. מתגעגעים אלייך מאוד.

עדי: מאיה אהובה.. התמונות שלך נמצאות בכל מקום ואני לא מצליחה לקלוט שאת לא פה יותר.. שלא תשמרי יותר על מעייני ולא תיתני מהלב הטוב שלך לכולם… אתמול הייה יום קשה ממש עם הרבה בכי .. אני עדיין לא מעכלת .. את תהיי חסרה פה לכולנו !

צילום מתוך התגובות בעמוד הפייסבוק של עמית אלמוגצילום מתוך התגובות בעמוד הפייסבוק של עמית אלמוג

ואלה חלק מהתגובות הקשות בפרופיל של עמית אלמוג:

"כשהוא מקבל "טיפול", יש בחורה מתה שהעולם יכול להכיר אותה. זאת אומרת עוד אישה שנפלה ביד אלימה. זה עלינו להגיד: לא עוד!!!!"

"ועוד חברים שלו קוראים לו פאבלו על שם פאבלו אסקובר כאילו שהוא מינימום ראש ארגון פשע- טפייי עלייך יחתיכת טינופת וזבל אנושי!!"

"ועוד אמא שלך אומרת שהם לא יפקירו אותך …עצם זה שנולדת זאת הפקרות שתסבול כל החיים שלך !!!"

"חרא של בן אדם ועוד יותר חרא של חברים יש לו שהולכים לתמוך בו. השטן בהתגלמותו."

"אם אכן יתברר שהוא חולה בראש, אז אישפוז בכפייה לכל החיים. ואם הוא שפוי בדעתו, הלוואי יכנס לצינוק לכל חייו בתא של 2 מטר עם נחשים ארסיים."

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות