רמת גן

לראשונה בישראל: אוניברסיטת בר אילן תפעיל שאטלים אוטונומיים לבאי הקמפוס

מנכ"ל אוניברסיטת בר אילן, זהר ינון: "ההחלטה לעבור למערכת הסעה אוטונומית היא חלק מההתפתחות של האוניברסיטה כמוסד המאמץ חדשנות והתחדשות, לטובת מיליון תושבי גוש-דן ועבור עשרות האלפים המגיעים לקמפוס מדי יום. אנחנו שמחים להיות בחזית המחקר והטכנולוגיה בתחום ההיסעים האוטונומיים".

ראש עיריית רמת גן, כרמל שאמה הכהן, מסר: "לעיריית רמת גן ואוניברסיטת בר אילן קשר הדוק ובל ינותק, שרק ילך ויתחזק. אנחנו הולכים לקראת שיתופי פעולה שיקדמו את החדשנות האורבנית ברמת גן בפרט ובישראל בכלל, בדגש על פיתוחים טכנולוגיים-חינוכיים שיהיו תואמים למאה ה־21. המטרה היא ליישם את ההגדרה של עיר חכמה, שמשתמשת באמצעים טכנולוגיים על מנת להביא לשיפור איכות החיים של התושבים, לייעל את השירותים העירוניים ולעודד פתרונות סביבתיים ותומכי קיימות".

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות