רמת גן

מניו יורק לרמת גן: משאיות האוכל שכבשו את העולם מגיעות לעיר

המיזם החדש מהווה נדבך ממדיניות ראש עיריית רמת גן, כרמל שאמה הכהן, ששם לו למטרה להעיר את העיר ולקדם אפשרויות בילוי ופנאי אטרקטיביות ועכשוויות. לדברי ראש עיריית רמת-גן: "כדי שנהפוך לאזור בילוי מרכזי בגוש-דן, לרמת גן אסור להישאר מאחור והיא חייבת להתעדכן ללא הפסקה ולהציע חוויות אטרקטיביות, רלוונטיות ומעודכנות. המהלך של משאיות המזון יפיח חיים חדשים באזור וישדרג את תרבות האכילה והבילוי, במטרה להעיר את העיר".

להקמת הפוד טראק קדם הליך מקיף, במסגרתו עיריית רמת גן, באמצעות אגף הרכש וההתקשרויות, מנהלת העסקים העירונית ואגף התשתיות, יצאה בקול קורא לספקים בתחום הקולינריה להפעלת פוד טראק, עד לבחירת הספק המתאים ביותר לביצוע המשימה הייחודית.

בכך, הופכת רמת גן לעיר הראשונה שמאשרת בהליך מוסדר פוד טראק במרחב האורבני, במטרה להגיש למבקרים שילוב מנצח של אוכל, אווירה וחדשנות. "רשויות רבות מנהלות מאבקים בירוקרטיים מפרכים למתן רישוי משאיות, אבל אני גאה לבשר שאנחנו הראשונים בארץ שהתגברו על הקשיים והפכו את טרנד הפוד טראק לפעילות עירונית וקבועה, ולא רק במסגרת ירידים ייעודים".

בתום הליך מיון, מי שנבחרה לתפעל את המערך היא חברת Food truck company, בניצוחו של השף גיא פרץ, שמוביל בשנים האחרונות את מגמת משאיות האוכל על גלגלים. אחרי שבחן את התחום ברחבי העולם, פרץ מגשים ברמת-גן חלום אישי שלו ושל מסעדנים ושפים רבים, ומקים ברמת-גן משאיות מזון שיגישו אוכל רחוב עכשווי.

לדברי פרץ: "כבוד גדול עבורי להפעיל את משאיות אוכל הרחוב הראשונות בישראל ושאפו אמיתי לראש העיר, כרמל שאמה הכהן, שמוביל את רמת-גן בחדשנות ובפתיחות. אני מקווה שעוד ראשי ערים ילמדו ויפתחו את התחום כאן בישראל".

משאיות האוכל יוצבו בכיכר רמב"ם ובתקופת ההרצה יפעלו בימים ראשון-חמישי בין השעות 23:00-07:00 ובימי שישי בין השעות 15:00-07:00. המשאיות יגישו אוכל כשר בהשגחת הרבנות.

צילום: באדיבות שף גיא פרץ

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות