תרבותרמת גן

סולני העתיד של רמת גן

ראש עיריית רמת גן, כרמל שאמה הכהן, שנשא דברים בקונצרט, הדגיש בפני הנוכחים את מחויבותה של העירייה לנושא החינוך המוזיקלי בעיר והצהיר שבשנת הלימודים הבאה ישולבו לימודי הנגינה בכל בתי הספר היסודיים ברמת גן ולכל תלמיד יינתן כלי נגינה ושיעורים במהלך יום הלימודים. עוד הוסיף שאמה הכהן, שבכוונת העירייה להקים מרכז מוזיקה ברמה בין־לאומית ובימים אלו שוקדים טובי האדריכלים על תכנונו.

לדברי מנצח התזמורת הסימפונית רמת גן והמנהל המוזיקלי של המרכז החדש למוזיקה רמת גן, ד"ר אלכס וסרמן, "גולת הכותרת של פרויקט "סולני העתיד" היא קונצרט גאלה חגיגי, שמתקיים אחת לשנה, ובו מנגנים התלמידים המוכשרים בליווי התזמורת הסימפונית רמת גן. זו הפעם הראשונה שהתזמורת הסימפונית פתחה את שעריה למוזיקאים מוכשרים מכל רחבי הארץ".

 

צילום: יוסף מוסטובי

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות