רמת גן

עושים כבוד למשורר הלאומי

על הביצועים המוזיקליים הופקדו בוגרי בית צבי, שהופיעו בליווי פסנתר עם היצירות "הכניסני תחת כנפך", "היא יושבה לחלון", "בשל תפוח" ו"ציפור הזהב".

ראש עיריית רמת גן, כרמל שאמה הכהן, מסר: "אין עיר בישראל שמזוהה עם דמותו של המשורר הלאומי, כמו העיר רמת-גן. במקום הכי מרכזי בעיר מוצב פסלו של ביאליק וברחוב הנוסטלגי, שכל איש ואישה אסף ממנו זיכרונות, נמצא גם מקום מושבה של העירייה. בערב זה אנחנו עושים כבוד לתחום התרבות, המהווה כלי איזון בכל דמוקרטיה, קל וחומר כשמדובר במדינה צעירה שנאבקת על דמותה הדמוקרטית. עלינו לחזק ולשמר את התרבות, לתת ליוצרים חופש פעולה ולהעניק להם סיוע ככל שניתן".

צביקה ניר, יו"ר אגודת הסופרים, בירך על שיתוף הפעולה עם עיריית רמת גן: "לרשויות המקומיות יש תפקיד חשוב בהנגשת המילה והשפה העברית לתושביהן. אני שמח ומברך כל רשות, שלצד הופעות של זמרים ואמנים באירועים וחגים, מעניקות במה ומקום של כבוד למשוררים וסופרים. אין ספק שהחיבור הבלתי אמצעי הזה, המשלב גם קהלים מבוגרים לצד קהלים צעירים חובבי שירה, מקיים ומחיה את התרבות בכלל והספרות בפרט".

צילום: דורון מסרנו

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות