חדשות

צפו: חקירה של משטרת ישראל חשפה את אלעד עמראן מפתח תקווה – עבריין מין מורשע שחשוד שביצע עבירות מין בקטינים, שלח להם סרטוני מין של עצמו באינסטגרם ותיעד ילדים ערומים במלתחה בים בלי ידיעתם באמצעות מצלמת משקפיים

החשוד השתמש במספר פרופילים שאותם פתח באינסטגרם, כאשר באחד מהם, נהג למשוך את הקטינים באמצעות שירה ו"הופעות אומן" שלו כזמר ים תיכוני. בפרופילים מזוייפים אחרים העלה סטורי'ז הנוגעים לפיתוח גוף, בו הזמין את הנערים לחוף הים ועל בסיס כמעט יומיומי עם הצעות מיניות בוטות כגון:

"מי מעוניין ל### 20 ס בערך משהו יפה במינו"

, ו- "יש כאן בנים להכיר זורמים להיום בני 16 וחצי חתיכים"

"למי שסקרן יש לי באמת ### ענק"

"אני מבועס רצח אין פה רצינים להיפגש ככה כולם מבקשים תמונות ערום וזה בעיה אתם לא מאמינים שיש לי ### ענק ממש"

בחקירה עלה כי החשוד פתח באינסטגרם שתי קבוצות "האפרוחים של אלעדדד" ו- "הזונות של אלעד" , בהן הוא שלח לקטינים תכנים מילוליים מיניים, תמונות וסרטונים של איבר המין שלו, חלקם אף באקטים של אוננות. על פי החשד, ככל שהתהדק הקשר בין החשוד לקטינים הוא עבר לשוחח עימם באפליקציית הווטסאפ, וכאשר הקטינים אימצו את החברות איתו, הם החלו לבקש סיוע בהסעות ממקום למקום כאשר החשוד מסייע ללא הסתייגויות ומסיעם במכוניתו.

עוד עלה בחקירה כי החשוד פנה אל הקטינים בווטסאפ כשהוא משתמש בזהות בדויה של אישה ומצמיד לפרופיל שלו תמונה של כוכבת פורנו ובמסגרת התכתבויות עם הדמות הפיקטיבית וביקש מהנערים סרטונים שלהם כשהם נוגעים בגופם באופן אינטימי.

במסגרת החקירה הסמויה עלה כי הנאשם התקשר לתאם השכרת צימר באשקלון תוך שהוא שואל את בעל הצימר אם הוא יכול להביא מישהו ולא מישהי לאחר מכן החשוד שאל את בעל הצימר אם הוא בודק גיל השוכרים.

עם הפיכת החקירה לגלויה נעצר החשוד ב־11 ביוני ולאחר חיפוש בביתו אותרו שלושה מכשירי טלפון ניידים, מחשב נייד עליו נמצאו מאות חומרים פדופיליים, נתפס מחשב נייח שהכיל מעל 3000 חומרים פדופיליים מתוכם 118 סרטונים שהוחזקו במחשבו של החשוד בחצי שנה האחרונה, וכן אותרו שלושה כרטיסי זיכרון בהם אותרו סרטונים של קטינים עירומים אותם צילם החשוד במלתחות בריכה או ים, סרטונים שצולמו ככל הנראה באופן סמוי באמצעות משקפיים בעלות מצלמה נסתרת. בחלק מהסרטונים במלתחה ניתן לראות ביום של החשוד כאשר הוא מבקש מקטינים סיוע בהרמת דבר כזה או אחר ומנצל זאת כדי לצלם את איבריהם האינטימיים.

החשוד הובא בפני שופט ומעצרו הוארך מעת לעת, ובסוף השבוע יועבר הטיפול בעניינו לפרקליטות להגשת כתב אישום ובקשה למעצר עד תום ההליכים.

*מצ"ב: סינק של רס"מ חגית סבאנר חוקרת ממחלק נוער חשיפה בימ"ר מרכז, צילומי מסך של האינסטגרם של החשוד והצילום (מטושטש) שערך החשוד במלתחות עם מצלמת משקפיים.

 

צילום: דוברות המשטרה.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות