רמת גן

במעמד מרגש נחנך מגרש הכדורגל ברמת השקמה ר"ג על שם אבי כהן ז"ל, בן העיר ואחד מהשחקנים הגדולים שקמו בישראל

שחקן העבר של ליברפול אלן קנדי: "זה אירוע חשוב שמתקיים להנצחתו. אבי היה שחקן מוכשר כל כך, סוג של כישרון שלא היה לנו בכדורגל האנגלי דאז. היה לי העונג לשחק איתו".

אבי כהן היה אחד מהשחקנים הבולטים בישראל בשנות ה-70 וה-80. ב-1979 היה לכדורגלן הראשון ששיחק בליגה האנגלית, כשעבר לליברפול וזכה עמה ב-1981 בגביע אירופה לאלופות. לאחר שפרש ממשחק, עסק באימון ובשנותיו האחרונות היה יו"ר ארגון שחקני הכדורגל בישראל.

בימים אלו עיריית רמת גן מבצעת שדרוג משמעותי במתקני הספורט בעיר. ועדת השמות של עיריית רמת-גן אישרה שלוש הצעות של מ”מ ראש העיר, ליעד אילני, להנצחת זכרם של נח קליגר, אבי כהן, ולופא קדוש – אגדות הספורט הרמת-גני. עיריית רמת גן מתכוונת להמשיך ולהנציח את כוכבי הכדורגל שגדלו בעיר וכבר פנתה לארגון האוהדים של הפועל רמת גן, בכדי להציע שמות נוספים לוועדת השמות הבאה.

 

 

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות