רמת גן

בר"ג: בשנה האחרונה ירידה של 63 אחוז במקרי הוונדליזם וירידה משמעותית בהפרעה לתושבים

מנהל האגף הביטחון והאכיפה בעירייה, שמעון שומרוני: "בעיר מתקיימת מזה כ-4 שנים, תוכנית "קיץ שקט" בה מוצבים סדרנים בגנים הציבורים בהם יש לנו תלונות תושבים על רעש או אירועי ונדליזים. הסדרנים מפקחים מתחילת חופשת הקיץ ועד סופה, על הנערים הפוקדים את הגנים החל משעות הערב ועד השעות הקטנות של הלילה. הסדרנים בקשר ישיר עם ניידות השיטור וברגע בו מתפתח אירוע חריג, מוקפצת ניידת שיטור למקום".

ראש עיריית רמת גן, כרמל שאמה הכהן: "האתגר שלנו הוא לשמור על איכות החיים של התושבים בעיר. שיתוף הפעולה בין גורמי האכיפה והביטחון בעירייה לבין משטרת ישראל הוא חיוני והכרחי לרווחת התושבים. עיריית רמת גן בראשותי פעלה למען קידום תכנית 'עיר ללא אלימות', קידמה התקנת מצלמות אבטחה בפארק הלאומי ותגברה את כוחות הביטחון והאכיפה בעירייה".

 

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות