לא רק נשים השתתפו במחאה נגד אלימות ורצח נשים שהתקיימה בכרמל. תמי ברק, יו"ר נעמ"ת "המטרה הייתה גם להפגין נגד אלימות כלפי נשים וגם להדליק נרות לזכר 11 נשים שנרצחו השנה"

ארגוני הנשים מחו בכל הארץ על המצב הקשה והשבוע התקיימה מחאת נשים גם במרכז הכרמל, חיפה, שזכתה לתגובות חמות ומזדהות

רצח נשים על ידי בן זוגן הגיע השבוע לשיא עם הרצח הנורא של מאיה וישניאק ז"ל מאורנית בעיר רמת גן. ארגוני הנשים מחו בכל הארץ על המצב הקשה והשבוע התקיימה מחאת נשים גם במרכז הכרמל, חיפה, כשמי שהייתה הכח שהניע את הנשים להגיע למחאה היא חברת מועצת העיר ויו"ר נעמ"ת במרחב חיפה, תמי ברק, שידועה בפעולותיה האקטיביות למען הנשים בחיפה ובכלל.

התחברו. פרץ וברק. צילום ג'ו לוציאנוהתחברו. פרץ וברק. צילום ג'ו לוציאנו

תמי, יוצאים במחאה?

מי שארגנה את ההפגנה אתמול ברחבת הפסנתר בחיפה זאת עופרי פרץ ואני התחברתי אליה שלשום בלילה כשהדוברת של נעמ"ת הארצית שלחה לי את הלינק של ההפגנה וכך התחברתי איתה והחלטנו שאנחנו עושים שיתוף פעולה. תוך פחות מ-24 שעות ארגנתי 30 איש לאחר שפרסמתי והכנתי שלטים "די לאלימות". גייסתי את האנשים מנעמ"ת וגם חברות וחברים שלי כי אני חושבת שגם גברים צריכים להיות במחאה כזאת כשהמטרה הייתה גם להפגין נגד אלימות כלפי נשים וגם להדליק נר זיכרון לנשים שנרצחו ב2020. 11 נשים נרצחו ב-2020! 8 מהתחלת הקורונה! וזה דבר איום ונורא.

מחאת הנשים במרכז הכרמל. צילום ג'ו לוציאנומחאת הנשים במרכז הכרמל. צילום ג'ו לוציאנו

אני שמחה שגברת תמר זנדברג הצליחה להקים ועדה שתטפל באלימות כלפי  נשים אבל אנחנו חושבים שזה לא מספיק, אנחנו חושבים שבאמת צריך למנות שר או שרה שממש תיקח את העניין הזה לידיים יחד עם המשטרה כדי שנוכל למגר את את האלימות ורצח הנשים.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות