הצלחה גדולה לפסטיבל ביאליק ה- 12 לשירה וספרות שהתקיים בקריית ביאליק בסימן "150 שנה למשורר הלאומי"

אלפי תושבי קריית ביאליק הגיעו לבמות המופעים והפעילויות של פסטיבל ביאליק ה-12. השנה התקיים הפסטיבל בסימן "150 שנה למשורר הלאומי חיים נחמן ביאליק"

פסטיבל ביאליק ה-12 לשירה ולספרות שהפך למסורת תרבותית בקריית ביאליק, כבר קנה לו שם של כבוד על מפת הפסטיבלים בארץ ומושך אליו מגוון קהלים מכל הגילאים. השנה מהווה הפסטיבל את יריית הפתיחה לחגיגות 150 שנה לחיים נחמן ביאליק, משורר הלאומי, על שמו קרויה העיר קריית ביאליק.

 תוכנית הפסטיבל שהוכנה מאפשרת לכל אחת ואחד למצוא את תחומי העניין החל ממפגשים קהילתיים ועד למופעי מוסיקה רבי משתתפים.

הפסטיבל נפתח בקול תרועה רמה בערב יצירה מקומית בו השתתפו תלמידי קונסרבטוריון קריית ביאליק, להקת "צעירי ביאליק" וילדי העיר ששרו ורקדו משירי חיים נחמן. אדיר גץ הופיע בגינת סביון בפני מאות תושבי העיר. הצגות ילדים התקיימו במקביל בפארק אריאל שרון בצור שלום ובמתנ"ס עופרים בביאליק דרום. הערב הראשון ננעל במופע "מספרים ושרים" ביאליק.

במהלך שלושה ימים נמשך הפסטיבל והציע פעילות לכל המשפחה עם הצגות ילדים, שוק קח ותן, שעשועון מוזיקלי "סובב ביאליק", חידון דיגיטלי נושא פרסים, מופע "ביאליק בלוז", כנס מקהלות ושירה בציבור, קבלת שבת קהילתית ומופע של אוהד חיטמן וביאליק ביט.

כבר ביום הראשון של הפסטיבל הקהל  הצביע ברגליו וגדש את הבמות.

ראש העיר, אלי דוקורסקי:" שמחתי לראות את תושבי העיר הרבים שלוקחים חלק בפסטיבל ביאליק שכל כולו חגיגה תרבותית". ראש  העיר שיבח את  המופעים האיכותיים והמגוונים של הפסטיבל והודה לצוות ההפקה ולכל  האנשים הטובים שעמלו להצלחתו".

 

צילום: עיריחת קריית ביאליק

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות