אות הוקרה: אור שחף, מנכ"ל החברה הכלכלית לחיפה, הרצה בפני חברי רוטרי מוריה חיפה על פעילויות החברה והחזון לעתיד ולא שכח גם לשתף אותם ברשמים מהמונדיאל בקטאר

אור שחף, מנכ"ל החברה הכלכלית לחיפה: "תודה להנהלת מועדון רוטרי חיפה - מוריה על ההזמנה למפגש ועל הבמה שניתנה לי להציג את חזון החברה הכלכלית ואת פעילותה ליצירת מנועי צמיחה כלכליים בחיפה."

אור שחף, מנכ"ל החברה הכלכלית לחיפה, תאגיד עירוני חיפאי ואחת החברות הכלכליות המובילות והגדולות בישראל, שחולשת על נכסים ופרויקטים בהיקף של מיליארדי שקלים, שמנהל את החברה בצורה פנומנלית בשנים מאז נכנס לתפקיד, הוזמן השבוע להרצות בפני חברי רוטרי מוריה כרמל בחיפה והרשים אותם בדרכו ההנעימה והמסבירה כאשר פרש בפניהם את פעילות החברה ואת חזונו. וכך פרגנו לאור חברי רוטרי מוריה:

“שמחנו לארח הערב את אחד האנשים המרכזיים כיום בעיר חיפה, מר אור שחף. אור, בעברו יזם חיפאי מצליח, מילא שורת תפקידים בכירים בחברות בינלאומיות וכיום כמנכ”ל, מוביל את החברה הכלכלית לחיפה, אחד התאגידים העירוניים הגדולים בארץ. לחברה, שאחראית כבר 50 שנה על פיתוח מנועי צמיחה כלכליים בחיפה, היקף נכסים של מעל מיליארד וחצי ₪ והיא בעלת 5 חברות בנות ביניהן פארק המדע והייטק חיפה, פארק מדעי החיים, אצטדיון סמי עופר, חברת הי סנטר ועוד. בדרכו המיוחדת והמעניינת, פרש אור את פעילות החברה תחת הנהגתו ופתח לנו צוהר באשר לפעילותה הנוכחית ובעתיד הנראה לעין. כמו כן, הוא שיתף אותנו ברשמים מרתקים מהמונדיאל בקטאר, ממנו שב ממש בימים האחרונים. בסיום המפגש העניק הנשיא, טוביה בירן, לאור אות הוקרה מטעם המועדון. תודה אור, היה מאלף.”

אור שחף, מנכ”ל החברה הכלכלית לחיפה: “תודה להנהלת מועדון רוטרי חיפה – מוריה על ההזמנה למפגש ועל הבמה שניתנה לי להציג את חזון החברה הכלכלית ואת פעילותה ליצירת מנועי צמיחה כלכליים בחיפה.”

צילום רוטרי מוריה חיפה
ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות