לראשונה בחיפה, מיזם מרגש: נשף היכרויות לאנשים עם מוגבלויות

"המרכז לחיים עצמאיים" של מינהל הרווחה בעיריית חיפה, מזמין תושבות ותושבי חיפה עם מוגבלות למצוא זוגיות באירוע ייחודי ומלא אהבה, שיתקיים ביום שלישי, ה-15.8.23

לרגל "יום האהבה", ט"ו באב, שיצויין בשבוע הבא, החליט "המרכז לחיים עצמאיים" של עיריית חיפה, ליזום נשף היכרויות לאנשים עם מוגבלות, במטרה לסייע להם במציאת זוגיות.
האירוע, בו צפויים לקחת חלק כ-100 נשים וגברים, יתקיים ביום שלישי, ה- 15.8.23, בין השעות 17:30 – 21:30.
המשתתפים בנשף, שיתקיים לראשונה בחיפה, יוכלו ליהנות מאירוע "ספיד-דייטינג", שייערך בעזרת מנחה, ממסיבת ריקודים ומכיבוד קל. האירוע יותאם לסוגי מגבלות שונות ובמידת הצורך תתאפשר כניסה למלווים.
ההשתתפות בנשף הינה ללא עלות, אך מותנית ברישום בטופס בקישור הבא: https://bit.ly/3PRaMsT
פרטים אודות מיקום האירוע, כמו גם אישורי ההשתתפות, יימסרו ישירות לנרשמים.
ענת בן צבי, מנהלת המחלקה לשיקום אנשים עם מוגבלות במינהל הרווחה: "בעידן של היום, אנשים עם מגבלה נשארים לעיתים מאחור ומתקשים למצוא זוגיות. בנוסף, רוב אירועי ההיכרות אינם מונגשים או שאינם מכילים את השונה. "המרכז לחיים עצמאיים" מודע לקושי זה ועל כן פועל לפיתוח  מגוון דרכים לרכישת כלים לחיים עצמאיים ומלאים ולהיכרויות – הן בפן החברתי והן בפן הזוגי, המהווה חלק משמעותי בהגדרת הערך של רבים מאיתנו".
אושרת אוסטר וינקלר, מנהלת המרכז לחיים עצמאיים בעיריית חיפה: "כולנו רוצים לאהוב ולהרגיש נאהבים ורעיון המיזם הינו לאפשר לאנשים המתמודדים עם מגבלה להרגיש שייכים ולהיות חלק בלתי נפרד מהקהילה. אני מקווה שבאירוע הזה יירקמו סיפורי אהבה מרגשים ושהוא יהפוך למסורת של אהבה וחיבור בין אנשים מיוחדים עם לב ענק."
צילום: עיריית חיפה

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות