טירת כרמל צהלה ושמחה: 10,000 משתתפים בקרנבל הפורים הענק אמש

10 אלף תושבי טירת כרמל, בכל הגילאים, השתתפו אמש בקרנבל פורים הענק בעיר שכלל הופעות של אנה זק, דוד חיים, לוליינים ודוכנים. אירועי פורים נמשכים גם היום ומחר

 

כ-10,000 תושבות ותושבי טירת כרמל השתתפו אמש (ראשון) בקרנבל פורים שהתקיים במתחם הבמה המרכזית בעיר. המשתתפים נהנו ממגוון דוכני מזון, לוליינים ומוסיקה, ומהופעות של אנה זק, דוד חיים והרכבים מקומיים – בנות סטודיו D ולהקת קול הלב של מתנ"ס טירת כרמל.
ראש העיר, אריה טל בירך את החוגגים: "פורים הזה שמח במיוחד, לאחר שהקורונה מנעה מאיתנו לחגוג בשנתיים האחרונות באירוע מרכזי ומהנה לכל משפחות העיר. טירת כרמל עוברת תנופת פיתוח אדירה עם השקעה במרחב הציבורי ובתשתיות, אך במקביל אנו ממשיכים לטפח את התרבות ולהשקיע משאבים רבים בקיום אירועים ופעילויות לכל הגילים והאוכלוסיות. בהחלט יש למה לצפות לקראת אירועי יום העצמאות והקיץ, שיבואו עלינו לטובה".
אירועי החג בעיר יתקיימו גם היום ובהמשך השבוע: במסגרת זו, מחר (שלישי, 7.3.23) ייערך הפנינג פורימון 2023 לכל המשפחה, החל בשעה 10:00 ברחבת אולם פיס שברח' ויצמן 21, שיכלול עמדות מתנפחים, עמדות צילום, מתחם הפעלה של שבט הצופים, די.ג'יי ועוד הפתעות. במקביל יתקיימו מגוון אירועים קהילתיים עליהם ניתן להתעדכן באמצעות אתר העירייה והרשתות החברתיות.

*צילומים: דוד עקיבא, דוברות עיריית טירת כרמל*

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות