טירת כרמל חוגגת עצמאות 75 בענק! עדן חסון, מירי מסיקה, רביב כנר ועוד

אירועי יום העצמאות ה-75 למדינת ישראל יצויינו בטירת כרמל בחגיגות שיתקיימו בבמה המרכזית עם אומנים פופולריים ולכל הגילאים: מעדן חסון, מירי מסיקה, רביב כנר ועד קוגומלו

אירועי יום העצמאות ה-75 למדינת ישראל יצויינו בטירת כרמל בחגיגות שיתקיימו בבמה המרכזית, הסמוכה לבריכה, ב-25 באפריל החל מהשעה 20:10.
רשימת האמנים שיופיעו השנה בטירת כרמל כוללת את עדן חסון, מירי מסיקה ורביב כנר, והילדים ייהנו מהופעה של קוגומלו.
כמו כן, בדומה לשנים האחרונות גם השנה יושם דגש על שילובם של הרכבים ואמנים מקומיים, שיופיעו במהלך הערב לצד האמנים המובילים.
ראש העיר טירת כרמל, אריה טל: "אני מזמין את כל תושבות ותושבי העיר, הורים וילדים, מבוגרים וצעירים, לחגוג בבמה המרכזית עם מיטב האמנים וליהנות מאווירת החג ומהאירועים בעיר. כבכל שנה, אנחנו גאים לתת במה גם לאמנים ולהרכבים המקומיים המוכשרים שלנו. שיהיה לכולנו חג עצמאות שמח!".
צילומים: יח"צ, דוד עקיבא

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות