אירוע מרגש: מאות ילדים והורים השתתפו השנה ב"תחרוטל" 2022 – התחרות לזכרה של טל קרמן ז"ל, שנערך השנה בבריכת גלי חיפה

בשישי האחרון, התקיימה בבריכה "גלי חיפה", "תחרוטל", התחרות לזכרה של טל קרמן ז"ל, שנרצחה לפני 20 שנה, בפיגוע בקו 37. "תחרוטל" הינו מפגש שחיה אותו מארגן אביה של טל ז"ל, רון, במטרה לחשוף שחיינים צעירים למסגרת תחרותית ולעודד ילדים לשחות

ב"תחרוטל", התקיימו משחים תחרותיים בסגנון חזה, חתירה, גב ופרפר לפי קבוצות גילאים מ- 9 – 14. השנה השתתפו עשרות שחיינים מקבוצות השחייה מכבי חיפה, מכבי ביאליק, הפועל נהריה, שחייני פור פיטנס ושחיינים בודדים. כבכל שנה נשמרה גם השנה המסורת של משחה לילדים עד גיל 6 מלווה בהורה, משחה ״בכר”, בכר הינו גמל צעיר, החיה האהובה על טל. את התחרוטל סיםם משחה שליחים 18 למאסטרס, כאשר כל קבוצה שחתה 18 בריכות, כמספר שנות חייה של טל. בתום התחרות, התקיים טקס הענקת תעודות ומדליות חגיגי, שהוענקו ע"י רון קרמן, שחיין לשעבר ואביה של טל ז"ל. בטקס השתתפו גם מנכ"ל החברה הכלכלית, אור שחף, פרי גרופר, מנהל "גלי חיפה", הורים ובני המשפחה של הילדים.

רון קרמן :"ראשית אני מבקש להודות לכל השותפים להצלחת התחרוטל. החל במנכ"ל החברה הכלכלית אור שחף ולעפר שני אשר נענו מיד וללא היסוס לפנייתי וכן למנהל גלי חיפה פרי גרופר אשר דאג להצלחת התחרוטל. הרבה גורמים שותפים להצלחת התחרוטל ובניהם המאמנים והשחינים כמובן. התחרוטל חל חודשיים לאחר הפיגוע בהשתתפות שחיינים בודדים וחברים של טל וצבר תאוצה במשך השנים. בכל שנה לוקחים בו חלק יותר משתתפים. הנצחתה של טל היא בדמי והעזרה והגיבוי שאני מקבל הם שנותנים לי את הכח לחיי היום יום ואת האנרגיה לקיים את התחרוטל זה 20 שנה ועל כך אני אסיר תודה".

אור שחף, מנכ"ל החברה הכלכלית לחיפה: "החברה הכלכלית נרתמה להצלחת האירוע המרגש לזכרה של טל ז"ל. האפשרות להנציח את טל באמצעות הספורט היא זכות גדולה מבחינתנו. נמשיך ללוות את האירוע גם בשנים הבאות."

תחרוטל. צילום מיכה בריקמן
ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות