חגיגות העצמאות בטירת כרמל: כ-13 אלף מתושבי טירת כרמל והסביבה השתתפו בחגיגות יום העצמאות ה-75 בעיר, שהתקיימו כמדי שנה בבמה המרכזית

ראש העיר, אריה טל בירך את הקהל העצום בברכת חג עצמאות שמח: "טירת כרמל היא בית חם ומחבק ועיר שהיא גאווה לכולנו, וכך תמשיך להיות״.

טירת כרמל חגגה עצמאות בענק כשעל הבמה הופיעו מיטב האמנים מהשורה הראשונה – עדן חסון, מירי מסיקה, רביב כנר, קוגומלו במופע לילדים ודי.ג׳יי עפרה ברעם. נוסף על כך, נמשכה המסורת של שילוב אמנים והרכבים מקומיים שהלהיבו את הקהל. את הערב הנחה יגאל סיטון, המנחה המיתולוגי של אירועי יום העצמאות בטירת כרמל. בסמוך לבמה הוצבו דוכני מזון ושתייה, והאירוע מלווה במופעי זיקוקים מרהיבים.

ראש העיר, אריה טל בירך את הקהל העצום בברכת חג עצמאות שמח: "מרגש לראות מדי שנה את העיר שלנו ממשיכה לגדול ולהתפתח, ואת התושבים הנהדרים שלנו, הוותיקים והחדשים, באירועים גדולים ומשמחים. טירת כרמל היא בית חם ומחבק ועיר שהיא גאווה לכולנו, וכך תמשיך להיות״.
כמו כן, שלח ראש העיר את ברכתו לשלום אסייג, שנולד וגדל בטירת כרמל, וזכה להשיא אמש משואה בטקס הממלכתי שנערך בהר הרצל.

צילומים: דוד עקיבא, דוברות עיריית טירת כרמל
ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות