הסתדרות מרחב חיפה יזמה בוקר אזרחים ותיקים בתיאטרון מוצקין

יו״ר ההסתדרות במרחב חיפה משה מזרחי ברך את הקהל והודה להם על כך שהם מצביעים ברגליים ובאים לכל הפעילות של המרחב

השבוע ערכה ההסתדרות במרחב חיפה בוקר גמלאים בתיאטרון מוצקין, עם ההצגה "בעלה של אשתי". אולם התאטרון במוצקין היה מלא עד אפס מקום בגמלאיות וגמלאים שבאו ליהנות ואף קנו כרטיס מסובסד ב- 50 ש"ח. זהו אירוע אחד מתוך מגוון רחב של פעילויות שמרחב חיפה עושה עבור ציבור האזרחים הותיקים.
יו״ר ההסתדרות במרחב חיפה משה מזרחי ברך את הקהל והודה להם על כך שהם מצביעים ברגליים ובאים לכל הפעילות של המרחב.
מזרחי אמר כי ימשיך ויעשה למען ציבור האזרחים הותיקים במועדוני ההסתדרות בחיפה , ובביאליק בראשותו של אבי חביה ובטירת כרמל בראשותו של משה אשל. מזרחי אמר כי יפתח בהמשך גם מועדונים במקומות נוספים במרחב חיפה.
מזרחי, שנהנה מהתגובות החיוביות של ציבור הגמלאיות והגמלאים, אמר כי הפעילות נעשית באהבה, ביחד עם פנינה אופיר יו"ר הסתדרות הגמלאים במרחב ועם סמדר רואש שמרכזת את נושא הגמלאים וכלל המתנדבים, וכל זאת בתמיכתו ויוזמתו של ארנון בר דוד יו״ר ההסתדרות הכללית.

משה מזרחי סיים את דבריו ואמר כי הוא רוצה להודות לדפנה צורי, שמחבקת את הוועדים והגמלאים חברי ההסתדרות במרחב חיפה.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות