בטרם החל משחק הכדורגל "דרבי", מכבי חיפה לבין הפועל חיפה סוכלה הכנסת 32 אבוקות לתוך אצטדיון "סמי עופר" בחיפה

נחישות בלתי מתפשרת של שוטרי מחוז חוף נגד מפרי סדר במגרשי הספורט - המשטרה עצרה, טרם תחילת משחק הכדורגל " הדרבי" בין הקבוצות מכבי חיפה והפועל חיפה באצטדיון סמי עופר 6 חשודים בחשד להפרת סדר, והחזקת אמצעי פירוטכניקה

במהלך משחק הכדורגל הערב בין הקבוצות מכבי חיפה והפועל חיפה באצטדיון סמי עופר, בוצעו מספר פעולות לאיתור אמצעי פירוטכניקה למניעת אלימות והפרות סדר, במטרה לאפשר חווית ספורט מהנה ובטוחה לכל ציבור האוהדים.

בתוך כך, בפעילות יזומה וסמויה של שוטרי מחוז חוף לקראת תחילת המשחק, המשטרה עצרה 6 חשודים בשנות ה 20 לחייהם, ביניהם קטין שניסה להיכנס לתוך האצטדיון עם שתי אבוקות שהסליק על גופו.

במשטרת ישראל רואה בחומרה את אלו המפרים את הסדר הציבורי במהלך אירועי ספורט ותמשיך לפעול על מנת למנוע מקרים אלו וכמובן להביא את החשודים לדין.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות