לוחם הצנחנים סמ"ר סימון שלומוב מקריית ביאליק נפל בקרב בדום רצועת עזה: "עלה מקזחסטן לארץ כדי להיות חייל קרבי"

אבל ירד על קריית ביאליק עם היוודע נפילתו אמש בקרב בעזה של סמ"ר סימון שלומוב בן ה-20, שעלה כחייל בודד ארצה כדי להתגייס כלוחם בצנחנים. ראש העיר דוקורסקי ספד לו: "אני שולח את תנחומיי למשפחת שלומוב ומרכין ראשי בכאב על נפילתו של לוחם חדור מטרה שמסר נפשו במערכה צבאית צודקת להגנת מדינת ישראל"

 

הותר לפרסום הבוקר, כי סמל-ראשון סימון שלומוב, בן 20 מקריית ביאליק ולוחם בגדוד 202 של חטיבת הצנחנים, נפל אתמול (ראשון) בקרב בדרום רצועת עזה.

שלומוב היה חייל בודד שעלה לארץ מקזחסטן במסגרת פרויקט נעל"ה, ולמד בכפר הנוער מאיר שפיה שליד זכרון יעקב ובמכינה הקדם-צבאית הראל יחד עם סמל-ראשון בוריס דונבצקי מקריית ביאליק, שאף הוא נפל בקרב במלחמה בצפון רצועת עזה.

ראש העיר קריית ביאליק, אלי דוקורסקי, אמר עם היוודע הבשורה הקשה: "העיר קריית ביאליק כואבת על נפילתו של סמ"ר סימון שלומוב ז"ל, תושב עירנו, שנפל בקרב ברצועת עזה, בן 20 בנופלו.
"סמ"ר סימון שלומוב, שירת כלוחם בגדוד 202 של חטיבת צנחנים. סימון היה חייל בודד שהתגורר בקריה בדירת שותפים. הוא עלה לארץ במסגרת תוכנית נעל"ה במרץ 2021.
נעל״ה היא תוכנית חינוכית ייחודית שנועדה לבני נוער יהודים ברחבי העולם המגיעים לישראל ללא הוריהם.
"סימון למד בפנימיית מאיר שפיה ובהמשך במכינה קדם צבאית לפני שהתגייס יחד עם סמ״ר בוריס דונבצקי ז״ל, חייל בודד תושב הקריה שנפל אף הוא ברצועת עזה במלחמת חרבות הברזל.
"אמו של סימון מתגוררת בקזחסטן. מחכים להגעתה לארץ כדי לקבוע את מועד ההלוויה.
אני שולח את תנחומיי למשפחת שלומוב ומרכין ראשי בכאב על נפילתו של לוחם חדור מטרה שמסר נפשו במערכה צבאית צודקת להגנת מדינת ישראל".

 

צילום דובר צה"ל

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות