חגיגה מרגשת לציון יום הולדת שבעים לכוראוגרפית המיתולוגית, תושבת קריית ביאליק, מרגריטה פוליאקוב

להקת המחול המשלבת הראשונה בארץ, "הורה איל"ן חיפה", חגגה יום הולדת 70 לכוריאוגרפית מרגריטה פוליאקוב, תושבת קריית ביאליק, שבמשך 20  שנה מובילה את להקת המחול המשלבת הראשונה בארץ, "הורה איל"ן חיפה"

להקת המחול המשלבת הראשונה בארץ, "הורה איל"ן חיפה", חגגה יום הולדת עגול ומכובד במלאת 70 שנים לכוריאוגרפית המיתולוגית של הלהקה, תושבת קריית ביאליק, מרגריטה פוליאקוב.

מרגריטה מלווה את הלהקה מעל 20 שנה. היא הצליחה במקצועיות רבה ויצירתיות להפיק ריקודים משובבי-עין שהרשימו ורגשו כל צופה בהם. בקפידה רבה הנחילה את הסגנון הקלסי והלטיני לרקדני הלהקה.
לרגל האירוע הוזמנו בני משפחתה של מרגריטה, מנהלת מרכז השיקום והספורט של איל"ן חיפה אורית דה קסטרו-הכהן ויו"ר הדירקטוריון שלמה (מומו) כהן, אשר נשא דברי ברכה בשם ההנהלה.

כמו כן, הגיעו רקדני שתי להקות ריקודים נוספות אשר מרגריטה היא הכוריאוגרפית שלהן: להקת "לטינו גל" מבית הלוחם חיפה ולהקת Spirit Dance.

כל אחת משלוש הלהקות רקדה וברכה את כלת השמחה. כל רקדניה האוהבים של מרגריטה העניקו לה שי ותמונת קולאז' המייצגת את עשייתה המקצועית.

בתמונות: מרגריטה פוליאקוב עם משנה לראש העיר קריית ביאליק ד"ר רויטל שורץ – סבירסקי ולהקת "הורה איל"ן חיפה" . צילום: עיריית ק. ביאליק

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות