מיקי זוהר, הגיע לביקור ראשון בקריית ביאליק כשר התרבות והספורט והביא בשורה לגבי האצטדיון המתוכנן בנאות אפק

שר התרבות והספורט מיקי זוהר ביקר בקריית ביאליק וסיכם, כי משרד התרבות והספורט יסייע בהקמת אצטדיון כדורגל בנאות אפק

היום (14.3.2023) שר התרבות והספורט מיקי זוהר ביקר בקריית ביאליק. השר נפגש לישיבת עבודה עם ראש העיר אלי דוקורסקי והנהלת העירייה.

דוקורסקי הציג בפני השר זוהר את  העיר ומאפייניה, את כיווני התפתחותה, פעולות התרבות  והספורט המגוונות המתקיימות בעיר לכל הגילאים ולכל המגזרים.

דוקורסקי ציין כי במסגרת הפיתוח המואץ של קריית ביאליק וגידול מסיבי של אוכלוסייתה נדרשים מתקני תרבות וספורט חדשים המותאמים לגודל אוכלוסיית העיר העומדת להכפיל את עצמה בעשור הקרוב.

אלי דוקורסקי: "אני מברך את מיקי זוהר בביקורו הראשון בקריית ביאליק כשר התרבות והספורט ומאחל הצלחה רבה בתפקיד. אנו גאים בחיי התרבות והספורט הענפים והרב גוניים הקיימים בעירנו. נמשיך לקדם את קריית ביאליק הצומחת ונרחיב את פעילויות ומתקני התרבות והספורט בקריה".

השר זוהר הביע את מחויבותו לסייע לעיר קריית ביאליק על ידי הרחבת מעגלי התמיכה של משרד התרבות והספורט והעצמת הפעילות בעיר.

 שר התרבות והספורט, מיקי זוהר: "קריית ביאליק היא עיר נהדרת, שיודעת להוציא אל הפועל פרויקים במהירות וביעילות. המשרד בראשותי יתקצב פרויקטי בינוי בהם כבר קיים היתר הבניה. כך נוכל לראות את התקדמות הפרויקטים. אצטדיון בקריית ביאליק כבר עבר את כל הליכי הרישוי, כך שהוא עונה על קריטריון התמיכות. כמו כן, בכוונת המשרד לפרסם בתקופה הקרובה קולות קוראים להקמת מתקני "שח-בק" ברחבי הארץ ועיריית קריית ביאליק תוכל לגשת אליהם".

 בפגישה סוכם כי משרד התרבות  והספורט ישתתף יחד עם הרשות במימון הקמת אצטדיון כדורגל בנאות אפק .

צילום: עיריית קריית ביאליק

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות