אתר הנצחה לזכרם של הגולשים החיפאים שהלכו לעולמם בטרם עת נחנך אתמול בטיילת חולדה-גורביץ, במעמד רה״ע חיפה. דדי צורף, יו״ר עמותת הבקדור, אח שכול: "האנדרטה מנציחה את הזיקה של תושבי חיפה לגולשים ולים, זהו יום חשוב ומרגש עבורנו״.

היוזמה להקמת אנדרטת הזכרון נולדה מרעיון של טל אלקיים, חבר עמותת הגולשים החיפאית ה׳בקדור׳, אשר ביקש באמצעותה לחבר את הדור הצעיר של הגולשים לאותם גולשים חיפאים שהלכו לעולמם במהלך השנים בנסיבות שונות ולהוקיר את פעילותם בתחום הספורט הימי

אנדרטת זיכרון שהוקמה להנצחתם של גולשים חיפאים שהלכו לעולמם בטרם עת, נחנכה אתמול (ראשון, 18.9) במעמד רה״ע חיפה, חבר המועצה ניר שובר, חברי עמותת הגלישה ״בקדור״, הפסל משה זורע, בני משפחה וחברים. על האנדרטה, שהוצבה מול הים במזח של טיילת בת גלים החדשה ע״ש חולדה גורביץ, מתנוסס פיסלו של האמן משה זורע העשוי מאבני בזלת. הפסל מציג דולפין שיוצא מתוך ״צינור״ של גל.

רה״ע חיפה, עינת קליש רותם: ״חיפה היא עיר של ספורט וכל מי שגדל בחיפה גם קשור בנימי נפשו, בצורה כזו או אחרת, לים. הגולשים החיפאים הם דמויות שמאפיינות את חיפה, הם מגלמים את הרוח החיפאית של אוהבי הספורט הימי. זהו מיזם ראוי שבו שזורים מאפיינים מרכזיים המזוהים עם העיר שלנו – ספורט וים״.

דדי צורף, יו״ר עמותת הבקדור, אח שכול: ״תודה לעיריית חיפה על המאמץ ושיתוף הפעולה בהוצאתו לפועל של הפרויקט החשוב הזה. העמותה פועלת כמפעל הנצחה ודואגת לחבר את הדור הצעיר לאהבת הים והספורט הימי. האנדרטה מנציחה את הזיקה של תושבי חיפה לגולשים ולים, זהו יום חשוב ומרגש עבורנו״.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות