ל"ג בעומר דרמטי בקרית ים: הילדים וההורים נהנו מההצגה 'הצופן'

עו"ד דוד אברקי: "בשעה טובה ומוצלחת אני שמח וגאה שהצלחנו להביא לעיר הצגה מרתקת וחינוכית לילדים מול אולם מלא מפה לפה"  

ל"ג בעומר השנה בקרית ים היה חגיגי ביותר כאשר עו"ד דוד אברקי, עמי אילוז יו"ר המועצה הדתית ועיריית קריית ים ארגנו הצגה מיוחדת לילדים בבוקר ל"ג בעומר באשכול פיס במשה שרת בקריית ים. יו"ר המועצה הדתית סבסד את האירוע ומחיר כרטיס כניסה עמד על 15 ₪ בלבד והאולם היה מלא מפה לפה.

המפיק "שלומקה של הילדים" העלה את ההצגה השנונה והדרמטית "הצופן"- הסיפור המסתורי המתרחש בארמון מלך רומי, כשהקהל יחד עם רבי שמעון בר יוחאי פעלו לביטול הגזירה. הילדים וההורים שהשתתפו בהצגה נהנו לכל אורך המופע והודו לשחקנים בתשואות רמות.

עו"ד דוד אברקי: "בשעה טובה ומוצלחת אני שמח וגאה שהצלחנו להביא לעיר הצגה מרתקת וחינוכית לילדים, האולם היה מלא וב"ה נרכשו מלוא הכרטיסים להצגה. אני מודה ליו"ר המועצה הדתית עמי אילוז על סבסוד האירוע ולראש העיר שלנו מר דוד אבן צור על עזרתו הרבה וללא תמיכתו לא ניתן היה לקיים את האירוע."

ראש עיריית קריית ים, דוד אבן צור: "בקרית ים מדליקים מדורות מבוקרות וגם נהנים מתרבות מעשירה. אני מברך על היוזמה של עו״ד דוד אברקי לקיים הצגה חינוכית בנושא ל״ג בעומר לילדי קריית ים."

ההצגה - הצופן. צילום פרטי

לאחר ההצגה, בערב, חגגו בהילולת רבי שמעון בר יוחאי שאירגן רפאל אלבכרי בבית הכנסת אור התורה בקריית ים- ראש עיריית קריית ים דוד אבן צור, ג׳נו פלס סגן ראש עיריית קריית ים, רב העיר קריית ים הרב הגאון יוסף אברקי, הפעיל החברתי אלי גבאי, בני בן דוד, עו"ד דוד אברקי ומכובדים נוספים.

רב העיר קרית ים הרב הגאון יוסף אברקי, ראש עיריית קרית ים דוד אבן צור, עו"ד דוד אברקי ובני בן דוד. צילום פרטי
הרב הגאון יוסף אברקי, רב העיר קרית ים עם רפאל אלבכרי בבית הכנסת אור התורה. צילום פרטיהרב הגאון יוסף אברקי, רב העיר קרית ים עם רפאל אלבכרי בבית הכנסת אור התורה. צילום פרטי
ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות