סתו הלוי מקריית ביאליק נהרגה בתאונת טרקטורון ביוון, חודשיים לפני שהייתה אמורה להתחתן. "במקום ללוות אותה לחופה, מלווים לקבורה"

סתו הלוי, סטודנטית לרפואה מוכשרת ותושבת קריית ביאליק יצאה לחופשה ביוון עם בן זוגה עמו הייתה אמורה להתחתן בעוד כחודשיים. ביום שני, היא נהרגה בהתהפכות טרקטורון במהלך חופשה ביוון. "במקום ללוות אותה לחופה, מלווים אותה בהלווייתה. איזו החמצה", כך ספד לה ראש העיר אלי דוקורסקי

סתו הלוי מקריית ביאליק, סטודנטית לרפואה שנה חמישית בת 27 נהרגה ביום שני בהתהפכות טרקטורון במהלך טיול באי סנטוריני שביוון. הלוי הייתה אמורה להתחתן עוד כחודשיים בחודש יולי הקרוב. "סתו הצטיינה בכול מה שעשתה עם תוכניות גדולות לעתיד", כך ספדו בהלווייתה קרוביה.

מתחקיר ראשוני עולה כי הטרקטורון עליו הייתה סתו ובן זוגה, סטה ופגע בעץ ולאחר מכן התהפך. בן זוגה של הלוי נפצע קל ופונה לבית החולים המקומי לקבלת טיפול רפואי.

הלוי הייתה תלמידה בבית הספר דפנה בקריית ביאליק ובתיכון למדה באורט קריית ביאליק.

ראש עיריית קריית ביאליק, אלי דוקורסקי, ספד לסתו ואמר: "סתו המוכשרת, בת ה-27, בוגרת תיכון 'אורט' קריית ביאליק, למדה בכיתת נחשון והייתה מצטיינת ואהודה. היא שירתה ביחידת 8200 היוקרתית. בחמש השנים האחרונות הייתה סטודנטית לרפואה ותכננה את עתידה במקצוע…. ביולי הקרוב עמדה סתו להינשא לבחיר לבה. במקום לצעוד עמה לחופתה, נלווה אותה למנוחת עולמים בעירנו, קריית ביאליק. במהלך חופשה עם בן זוגה מצאה את מותה, כה צעירה, ולבנו כואב. איזו החמצה".

 

צילום: פייסבוק

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות