קהילת האמנים של טירת כרמל פותחת את 2024 בסימן העצמה נשית

קהילת האמנים של טירת כרמל פתחה ביום רביעי שעבר את שנת הפעילות 2024, בסימן העצמה נשית ותחת הכותרת "נשים את הקול" עם תערוכה בסימן האלימות נגד נשים

 

באירוע, שהתקיים בספרייה העירונית בטירת כרמל במעמד ראש העיר, אריה טל ומנהלת אגף קשרי קהילה, אירמה אלואשווילי הושקה תערוכת קהילת האמנים בעיר בסימן אלימות נגד נשים ובמיוחד על רקע המלחמה, ולאחר מכן נהנו המשתתפים ממופע השירים החווייתי של חגית אוזלבו, "פעימות של אהבה".

קהילת האמנים הוקמה בעיר לפני כשלוש שנים בחסות אגף קשרי קהילה ומתנ"ס טירת כרמל. במסגרת זו מקדמת הקהילה את המרחב האמנותי, היצירתי והתרבותי בעיר. במהלך השנה מתקיימות מגוון פעילויות בשיתוף קהילת האמנים, בהן הפקת תערוכות, קיום הכשרות בתחום, אירוח אמנים מובילים, מפגשים ועוד.

ראש העיר, אריה טל: "ערב נפלא של תרבות, קהילה והרבה אור, בסימן העצמה נשית. תודה לאמניות ולאמנים הנהדרים והמוכשרים שלנו, הפועלים לאורך השנה בחסות אגף קשרי קהילה ומוסיפים לנו המון צבע לחיים!".

מנהלת אגף קשרי קהילה, אירמה אלואשווילי: "במהלך השנה אנו מלווים את קהילת האמנים העירונית ומסייעים להם לחשוף את עיסוקם, יצירתם ועולמם בפני כלל תושבי העיר. הפוטנציאל להתפתחות קהילת האמנים בעיר הוא עצום, והעירייה תמשיך לתת חסות ומענה לקהילה ולחבריה בפעילותם העשירה. שתהיה לכולנו שנת פעילות מהנה, מסקרנת ואיכותית!".

 

צילומים: דוברות עיריית טירת כרמל

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות