מצאנו את הסטייק הכי טוב בארץ. איפה? בעוספייה!

בכפר הדרוזי המוכר שטובל בירוק מסתתרים סיפורים רבים על הברית הקדושה בין היהודים לדרוזים ולא בכדי שם הרחוב הראשי הוא אבא חושי. באותו הרחוב נמצאת גם פנינה קולינרית ייחודית שמחזיקה בסטייקים ובהמבורגרים ברמה עולמית- 'בורגר דין סטייקהאוס'

מי שמגיע לעוספייה לא מחפש בדיוק מסעדות יוקרה או סטייקים ברמה של מסעדה פריזאית, אבל מי שמכיר את 'בורגר דין סטייקהאוס' מגיע במיוחד לעוספייה מכל רחבי הארץ ואפילו תיירים מחו"ל ולפי ההמלצות במקום, גם חוזר אליה, כן, גם מחו"ל. המסעדה תחגוג השנה את שנתה העשרים ועדיין היא מוכרת למילייה מסוים ורק כעת נחשפת לקהל הרחב, מאחר והמקום שבסופי השבוע עמוס, החל באמצע השבוע לערוך בנוסף לשעות הפתיחה הרגילות של המסעדה גם אירועים סגורים עד 120 משתתפים. דין, הבעלים של המקום הוא איש עסקים בן ארבעים מעוספייה, שבין היתר מעביר אימוני קרב מגע לאנשי ביטחון בחו"ל "אני מדריך קרב מגע. בזמן שאימנתי בצפון אכלתי המבורגר מיוחד ונהניתי מאוד ואמרתי לעצמי שאני אפתח מקום כזה אצלנו בעוספייה."

השף של 'בורגר דין סטייקהאוס' בשנתיים האחרונות, עובד כשף מזה עשר שנים "התחלתי במטבח עוד בשירות הצבאי והתאהבתי בתחום. עבדתי ביערות הכרמל, במסעדות באילת ובמסעדות בצפון. פה במסעדה אנחנו מקפידים על החומר גלם איכותי מאוד, לא מתעסקים בקפוא, הכל מגיע בוואקום, הכל יוצא חם, כי על איכות לא מתפשרים. יש לנו באירועים גם בשרים מעושנים מנתחים מיוחדים, הכל רך ועסיסי. יש לנו גם ירקות מעושנים, מה שהולך מצוין עם הסטייקים הטריים בעלי אחוז שומן נמוך, כל מי שאכל פה יוצא מרוצה.
יש הרבה לקוחות מרוצים" הוא מוסיף בחיוך "במצבי לחץ אנחנו נמצאים בפנים במטבח אז אנחנו לא יכולים לצאת אל הלקוחות אבל כולם יוצאים בכרגשה טובה, והכי חשוב- תמיד חוזרים, מי שבא תמיד חוזר." לשאלה איזה מנה היה ממליץ, הוא עונה ללא היסוס "מנת הדגל- ההמבורגר שלנו, הוא המותג פה, מי שאוכל סטייקים תמיד חוזר לאכול סטייקים, אבל ההמבורגר מאוד מבוקש. יש גם אנשים של עוף, או סלטים, הכל אצלנו מושקע, כל סלט יוצא פה ברמה הכי גבוהה שיש ובכמות גדולה, לא דוגמית."

למקום חשוב מאוד להדגיש את איכות הפרודוקטים של המנות כדי שלא יהיו טעויות בקשר לרמה של המסעדה ושל מה שמגישים בה, "אני קורא למסעדה שלי מסעדת בשרים אבל יש גם נגיעה של איטלקי ועוד." ממשיך דין "אין לי מסעדה מזרחית שמפזרים 50 סוגי סלטים על השולחן. הבשרים שאני עובד איתם פה זה של מרינדו רמה 1, הכל עגלות, מכינים לי את הסטייקים אחד אחד בוואקום, כל אחד שקול, אני לא חותך פה את הבשר, זה אמנם תוספת של 20% על המחיר של הסטייק אבל שווה- הבשר של העגלות הוא שומני יותר ורך יותר." הוא מציג את הסטייק בשקית הוואקום "פה עובדים עם בשרים טריים לא קפואים, וההמבורגרים שאני מכין פה זה המבורגרים מבשר אנטריקוט בתוספת נתח של וואגיו שיש לו טעם מיוחד. זה מתכון שלי, הרוב זה אנטריקוט. יש לנו גם מטבח איטלקי, יש לנו חמישה שישה סוגים של רביולי ופסטות- הכל בעבודת יד, ייבוא מאיטליה, ברמה גבוהה מאוד."

בורגר דין סטייקהאוס שמחזיקה בחמישה סוגי סטייקים: אנטריקוט, סינטה, פילה, טי בון וצלעות טלה, היא בהחלט עוף מוזר בסביבתה העמוסה בחומוסיות, מאפיות אותנטית ומסעדות מזרחיות וזה לפעמים מטעה את התיירים שמגיעים לאיזור "אם אני מסתכל על הרמה הארצית, לא אזורית, אני חושב שאפשר לדרג את בורגר דין 9.5 באיכות. פה אין לי מתחרים, פה אני בדירוג הכי גבוה, מי שמגיע לפה מהאזור לא בא לפה לחפש חומוס, הוא מחפש סטייקים והמבורגרים ברמה גבוהה. הרבה מגיעים אלי ומבקשים חומוס אז אני שולח אותם למקומות שמוכרים חומוס, אני שמח לתת לאנשים אחרים פרנסה." דין מסכם בשלווה.

תחום המסעדנות לא קל מיסודו ובתקופת הקורונה מסעדות רבות נסגרו, בהן גם ותיקות ומצליחות. לשאלה כיצד שרד בתחום 20 שנה, עונה דין 'איכות וניקיון" ומסביר "אני שומר על רמה, על איכות, יש כאלה שמחליפים כל הזמן דברים, מלח, שמן ובסוף גם את הטבח. בשביל לשמור על איכות אתה צריך להיות נקי, לא להיות חייב לאף בן אדם, כשאתה לא חייב לאף אחד אתה יכול לשלוט בעסק ואתה יודע שמה שאתה מרוויח זה נטו, כשהכסף לא שלך זה בעיה, בשביל לתחזק טוב ולשמור על רמה צריך לא להיות חייב לאף אחד. הסוד זה להיות נקי לגמרי, לא להיות חייב לאף אחד."

 

דין, איזה סוג של קהל מגיע למסעדה?

הכל. מכל רחבי הארץ וגם תיירים מחו"ל. יש לי קליינטים קבועים של שנים שמגיעים מאזור המרכז, אולי אפילו כל שבוע.

יש אוכל דרוזי במסעדה?

בתפריט הרגיל של המסעדה אין אוכל דרוזי אבל אם סוגרים אירוע של 30 אנשים ומעלה יש.

איזה סוגי אירועים יש?

מכל הסוגים. ימי הולדת, ערבי חברה ואפילו חתונות של מאה איש היו פה. במסעדה ובשתי המרפסות ניתן להושיב בין 110 ל 130 אנשים.

אתם עושים משלוחים?

בוודאי. התחום הוא מעוספייה ודליית אל כרמל דרך דניה, רמת גולדה, מגדלי דניה, האוניברסיטה והטכניון ועד לנו"ש, מרכז חורב ובית חולים כרמל.

BURGER DEAN– בורגר דין. רח' אבא חושי, מעל בנק הפועלים- וכפר השעשועים, עוספייא

טלפון: 04-8399279.

פייסבוק: https://www.facebook.com/burgerdeans

אינסטגרם: https://www.instagram.com/burgerdean.steakhouse/

מיקום בווייז: https://waze.com/ul/hsvbfjv1b6

ימי פעילות: ראשון-שבת, 11:00-24:00.

צילומים לכתבה: בורגר דין סטייקהאוס, ניוזים

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות