3 ילדים תושבי חיפה בני 13 נעצרו בחשד כי תקפו, ב-7 מקרים, נוסעים במטרונית שחלקם נזקקו לטיפול רפואי

המשטרה עצרה הבוקר 3 קטינים תושבי חיפה בני 13, בחשד שתקפו ב- 7 מקרים שונים נוסעים במטרונית, בחלק מהמקרים הנוסעים נזקקו לטיפול רפואי

המשטרה פתחה בחקירה במהלך חודש מרץ עם קבלת מספר דיווחים על ארועי אלימות בהם הותקפו מספר אזרחים במטרונית. מהחקירה עולה כי בין התאריך 12.3.23 לתאריך 19.3.23 במספר הזדמנויות הותקפו אזרחים שנסעו במטרונית, כאשר בחלק מהמקרים הקורבנות  נזקקו לטיפול רפואי.
בתוך כך, בתום ביצוע פעולות חקירה ראשוניות עצרו שוטרי ובלשי תחנת חיפה 3 קטינים בין הגילאים 14-15, החשודים בביצוע המעשים ובנוסף בארוע דקירה וארוע שוד שארעו בעיר בימים האחרונים, כאשר בחיפוש בבתיהם של החשודים נתפסו ממצאים הקושרים אותם לעבירות המיוחסות להם.
מעצרם של שניים מהחשודים הוארך עד לתאריך 23.3.23 ובכוונת המשטרה לבקש מחר להאריך את מעצרו של חשוד נוסף בבית המשפט השלום בחיפה.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות