פסטיבל חנוכה בקריית אתא: שלל אירועי תרבות לכל הגילאים בחינם או בעלות קטנה

שלל הצגות, מופעים ופעילויות לכל המשפחה יתקיימו כבכל שנה בפסטיבל חנוכה בקריית אתא. בין ההופעות "מתנות קטנות" עם רמי קליינשטיין וטל מוסרי

 

במהלך חג החנוכה תקיים עיריית קריית אתא ורשת המתנ"סים העירונית את פסטיבל החנוכה הכולל שלל אירועי תרבות לילדים ולמבוגרים ללא עלות או בעלות מסובסדת.

במסגרת אירועי הילדים יתקיים המופע "מתנות קטנות" עם רמי קליינשטיין וטל מוסרי, מופע סטנד אפ עם עופר ומאור, שעות סיפור, הצגות ילדים ומופעים של סוזי סופרייז, הבאגיס ועוד. אירועי התרבות למבוגרים יכללו הרצאות, מופעים, הצגות וסיור חנוכיות.

מעיריית קרית אתא נמסר: "חשוב לנו להעניק לתושבים אלטרנטיבה איכותית לבילוי משפחתי בחג דווקא בתקופה זו  ולאפשר לכל תושבי העיר ליהנות ממגוון רחב של פעילויות תרבות ופנאי, מבלי לנסוע רחוק וללא עלות כספית גבוהה. "

 

צילום: עיריית קריית אתא

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות