יום גיבוש ורווחה לעובדות ועובדי מועצה מקומית עוספיא

העובדים ביקרו בבית הבד סבא חביב ולמדו את סודות הפקת השמן הייחודי של משפחת חביב. העובדים טיילו בנחל עמוד וסעדו כיד המלך במסעדת אבו סלאח

שיתוף פעולה בין הסתדרות מרחב חיפה בראשות משה מזרחי יו"ר המרחב וסמי חלבי יו"ר ההסתדרות בדלית אל כרמל ועוספיא, יחד עם עבדאללה סקר וסמר פרחאת יו"ר וחברת ועד העובדים, הוליד יום שכל כולו לרווחת עובדות ועובדי מועצה מקומית עוספיא.

העובדים ביקרו בבית הבד סבא חביב ולמדו את סודות הפקת השמן הייחודי של משפחת חביב. העובדים טיילו בנחל עמוד וסעדו כיד המלך במסעדת אבו סלאח.

משה מזרחי יו"ר ההסתדרות במרחב חיפה וסמי חלבי יו"ר סניף דלית אל כרמל ועוספיא הודו לעובדים על תרומתם ועשייתם לאורך כל השנה.
מר עבדאללה סקר הודה בשם העובדים למשה מזרחי יו"ר מרחב חיפה, לסמי חלבי יו"ר סניף דלית אל כרמל ועוספיא, לאילנה דוקס נציגת ההסתדרות במרחב חיפה, לעו"ד רן חלואני ממונה הסתדרות המעו"ף במרחב חיפה על הליווי המקצועי היום יומי, הקשר האישי, העשייה והדאגה לרווחת העובדים.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות