חדש בעכו: מרפאה עצמאית של כללית לתושבי וילדי שכונת הכרם

רונן נודלמן, מנהל המחוז: "אני שמח לבשר כי בהמשך, אנו מתכננים להוסיף רופאים מומחים נוספים: רופאי משפחה ורופאים יועצים בתחומים שונים ובכך המרפאה תהווה מעטפת שרות שלמה לתושבים".

בטקס חגיגי במעמד הנהלת המחוז בניהולו של רונן נודלמן, הנהלת המנהלת וצוות המרפאה, נחנכה המרפאה העצמאית של ד"ר קראקרה עמאר וד"ר סגיר סמיח בעכו.

המרפאה החדשה ברחוב יפה ירקוני 8 עכו, חדשנית מותאמת וידידותית לילדים .מעניקה שירותי רפואת ילדים מד"ר קראקרה עמאר וד"ר סגיר סמיח.

שעות פעילות המרפאה הינן: ימי א' וג' בין השעות 08:00-11:00, 17:00-20:00, ימי ב', ד' וה' 17:00-20:00 ויום ו' 08:00-11:00. ליצירת קשר ניתן להתקשר בשעות הפעילות לטלפון 04-648999.

רונן נודלמן, מנהל המחוז ברך את הרופאים והצוות על פתיחת המרפאה החדשה ואמר: "מרגש להגיע למעמד פתיחת מרפאה חדשה. המרפאה יפה מאוד, תוכננה בקפידה ובהתאמה מלאה לילדים.

צוות המרפאה מיומן, שרותי ומקצועי. שכונת הכרם היא שכונה חדשה ומתפתחת, מתגוררות בה גם משפחות צעירות ומשפרי דיור ולכן התאמנו במיוחד את השירות גם לצעירים ולילדים.

אני שמח לבשר כי בהמשך, אנו מתכננים להוסיף רופאים מומחים נוספים: רופאי משפחה ורופאים יועצים בתחומים שונים ובכך המרפאה תהווה מעטפת שרות שלמה לתושבים

ד"ר קראקרה עמאר (41), נשוי + 3, מתגורר בעראבה. סטאז' והתמחות ברפואת ילדים ביצע בבית חולים נהריה. את התואר השני בניהול מערכות בריאות סיים באוניברסיטת חיפה. את דרכו בכללית החל במרפאת עכו עמידר. "בחרתי לעבוד בכללית משום שזוהי הקופה הכי גדולה, בעלת שירותים נרחבים ומגוונים ועדיין מעניקה תחושת ביתיות ומשפחתיות. התמחיתי ברפואת ילדים משום שזהו תחום שמביא לי סיפוק. התחושה הטובה שאני מצליח לעזור לילד להרגיש טוב יותר היא שמניע אותי כל יום מחדש. על מנת לשמור על הבריאות, אני ממליץ למטופלים להקפיד על אורח חיים בריא, תזונה נכונה, שינה טובה ולשלב ספורט בחיי היום יום" מספר ד"ר קראקרה.

ד"ר סמיח סגייר (55), נשוי + 3, מתגורר בכרמיאל. את הסטאז' סיים בבית חולים זיו בצפת ואת ההתמחות ברפואת ילדים סיים בבית חולים גליל מערבי בנהריה והמשיך לעבוד בבית החולים במחלקת ילדים, טיפול נמרץ ילדים, מיון ילדים ופגיה. כיום הוא עובד במרפאת כללית בכרמיאל.

"תמיד ידעתי שאני רוצה להיות רופא, זה היה חלום ילדות והגשמתי אותו. מאז ומתמיד אהבתי לעזור לאחרים. בחרתי להתמחות ברפואת ילדים משום שאני אוהב ילדים ונהנה לראות איך החיוך חוזר להם לפנים כשהם מרגישים טוב, אני מנסה להקל עליהם ועל הוריהם במילה טובה וחיוך לפני הכל. אני משתדל להיות שם בשבילם, להקשיב לחששות ולהרגיע את הפחדים בצורה אנושית ובמקצועיות" מספר ד"ר סגיר.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות