איציק קאושינסקי, מלך חיי הלילה של חיפה בשנות התשעים, הבעלים המיתולוגי של מועדון החורבה, הלך אמש לעולמו

אחיו, רני, סופד לו: "איציק מורי ורבי, אחי הבכור והאהוב, היית תמיד לצידי. ידעת להצחיק, לשמח ולהיות קשוח כשצריך. אוהב אותך ומתגעגע אליך."

איציק קאושינסקי הלך אמש לעולמו. 'איציק והזקן' היה אושיה חיפאית שהביא את חיי הלילה לעיר התחתית, כאשר פתח את מועדון החורבה האגדי שבמשך כשלושה עשורים היה ממובילי סצנת הבילוי בחיפה והצפון.

איציק היה איש העולם הגדול ובמשך השנים חילק את זמנו בין חיפה לניו יורק עד אשר עזב את חיפה לגמרי לטובת התפוח הגדול ופתח יחד עם קבוצה גלריה מצליחה בניו יורק. איציק התחתן והביא שני ילדים לעולם ויחד עם המשפחה עבר לפני מספר שנים מניו יורק לפלורידה שם פתח גלריה.

איציק נפטר אמש בגיל 71, חמישה ימים לאחר יום הולדתו, מהסתבכות של מחלת כליות, כאשר תוך כדי שמכר בגלריה שלו נפל והועבר לבית החולים שם גילו שעבר קריסת כליות, לאחר יום איציק נפטר.

משפחת קאושינסקי הייתה שם דבר בשנות התשעים- אלפיים בחיפה, איציק הגדול שפתח את מועדון החורבה, האח הצעיר רני שהתחיל כשומר אצל איציק והמשיך את דרכו כאשר הפך לבעלים של החורבה לאחר עזיבתו של איציק, וכעת מחזיק במרכז לטיפול בהפרעות קשב וריכוז בשם 'חכמת ההתנהגות' והאח האמצעי חנן שפתח מועדון בהמשך הרחוב של החורבה בתקופתו ונפטר לפני כשנה וחצי מסרטן.

איציק נקבר בפלורידה ומשפחתו יושבת שבעה בביתו של רני קאושינסקי ברחוב אדמונד 52 בחיפה, קומה 3 דירה 6. שעות ניחום: 10:00-12:00 ו 14:00-20:00.

איציק קאושינסקי איש העולם הגדול. אלבום פרטי רני קאושינסקי

אחיו, רני קאושינסקי, סופד לו:

איציק מורי ורבי, אחי הבכור והאהוב, היית תמיד לצידי. ידעת להצחיק ,לשמח ולהיות קשוח כשצריך.

איציק, תמיד אהבת את אמריקה הגדולה ששם חיית שנים רבות,

את מועדון החורבה הפקדת בידיי

סמכת עלי בעיניים עצומות.

היית אומן בנשמה.

אהבתי לצטט אותך ובמיוחד לחקות אותך באמירות החיים, שבהם האמנת בדרכך המיוחדת.

תמיד קראת לי דוקטור קאושינסקי והתייעצת איתי על טיפולים ועצות של בריאות, אבל כששאלתי אותך, איציק, איך הבריאות? תמיד אמרת פיקס.

 והתגאית שאתה מקפיד ושומר על  הבריאות.

ובפתאומיות, לפני יומיים קיבלתי הודעה מחברך, חיים מוכתר מניו יורק

רני תתקשר דחוף…

הבנתי שזו בשורה מרה

וזה קשור אלייך.

ותוך פחות מ-24 שעות הלכת לנו מהעולם.

איציק אני מאוד אוהב אותך ומאוד מתגעגע אליך.

תהיה נשמתך צרורה  בצרור החיים.

אחיך רני שאוהב אותך מאוד.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות