אלפי תושבים השתתפו בשלל המופעים והאירועים בפסטיבל חנוכה בקריית אתא ובפעילויות מרכז הצעירים

אלפי תושבי קריית אתא נהנו והשתתפו בפסטיבל חנוכה בקריית אתא, עם שלל הצגות, מופעים ופעילויות לכל המשפחה וגם בפעילויות להורים וילדים במרכז הצעירים

 

אלפי תושבים, בכל הגילאים השתתפו השבוע בשלל אירועי חנוכה שהתקיימו במסגרת פסטיבל חנוכה של עיריית קרית אתא ורשת המתנ"סים העירונית.

בין האירועים שהתקיימו: שעות סיפור בספרייה, מופעי ילדים ("בלוניזם" , "סוזי סופרייז", באגיס), מופעי סטנד אפ לילדים ולמבוגרים (נויה מנדל ועופר ומאור), מופעים של דני רובס יחד עם אורי בנאי וסלוצקי ודומינגז, מופע מוסיקלי לעולים עם ולדי בלייברג, מופע לקהל התורני עם תזמורת "סימפונט רעננה" והצגת התאטרון "מניין נשים".

כמו כן, במרכז הצעירים התקיים בחנוכה הפנינג הורים וילדים שכלל הפעלות, דוכני פעילות ועוד כאשר הכניסה לכל הפעילויות – ללא עלות.

 

צילום: עיריית קריית אתא

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות