מעשים טובים עם טוויסט מרגש: זכה באופניים ותרם אותם לילד שאין לו

נועם זגורי מבית ספר אורים בקרית ים שזכה באופניים מארגון 'מורל האימהות והמשפחה' עקב עשיית מעשים טובים רבים, תרם את האופניים במחווה שריגשה את כולם

מורל האימהות והמשפחה הינו ארגון בתוך עמותה שהוקם למטרת מעשים טובים, הארגון מחולק למחלקות העוסקות באירועי מעשים טובים בבתי ספר, בפעילויות בלתי פורמליות ובאירועי נשים והעצמתן. לארגון יש מחסן גדול המחלק מזון וחלות לשבת לתורמים, ובנוסף הארגון הקים תחנת רדיו שתשדר דברים חיוביים לקידום החברה בישראל.
במהלך הקיץ הפעיל ארגון 'מורל האמהות' הפנינג בכל בתי הספר בקריית ים, הילדים נהנו משלל אטרקציות שמהם למדו ועשו מעשים טובים ויוזמות חברתיות וקהילתיות. בית הספר שתלמידיו יזמו הכי הרבה מעשים טובים ויוזמות קהילתיות זכה בפעילות כלל בית ספרית חינם והילד שכיכב בכל בית ספר בעשייה ענפה של טוב זכה באופניים.
נועם זגורי מבית ספר אורים בקרית ים זכה אף הוא באופניים עקב עשיית מעשים טובים רבים ובמעמד קבלת האופניים מול כלל בית ספר, בנוכחות מנהלת בית הספר חגית שוסטיאל, סגן ראש העיר ג'נו פלאס ויו"ר ההורים, החליט לתרום את אופניו לילד שאין ביכולתו לרכוש זוג. המחווה המדהימה השאירה את כל הנוכחים פעורי פה.
עדי מעוז, 'מורל האימהות': "המיזם קרם עור וגידים והחל במעשים טובים ויוזמות חברתיות עד כי החלה דרישה מבתי ספר להגיע ולהתחיל לסייע ביצירתם. ארגון מורל האימהות והמשפחה, שיזם והקים דוד חיים, מעניק ערכים שנשכחו מהדור הצעיר ומחזיר עטרה ליושנה בפעילות מהנה עם ערכים מוספים."

בתמונה: עדי מעוז, מורל האימהות והמשפחה
מנהלת בית ספר אורים, חגית שוסטיאל
נועם זגורי, הילד הזוכה והתורם
שירה הרוש זגורי, אמא של נועם
ג'נו פלס, סגן ראש עיריית קריית ים
יו"ר ההורים, דודו דותן

 

 

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות